Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Angst attack. Mikään ei taas mee niinku suunnittelin, vitun ihmiset ja miehet.
Mitä mitä mitä?! Onko "tukkijoki" peruttu?
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa!:jahas: Joo.
Nyt mun isoveljen kakarat tuli meille. Oon ihan sairaan hyvä lastenvahti, laitoin pirates of the caribbeanin pyörimään ja nyt noi istuu tyytyväisenä kattomassa sitä (ja mikä parasta, HILJAISINA) ja mä voin datailla. Inhoan lapsiakin.
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa!
:jahas: Joo.
Nyt mun isoveljen kakarat tuli meille. Oon ihan sairaan hyvä lastenvahti, laitoin pirates of the caribbeanin pyörimään ja nyt noi istuu tyytyväisenä kattomassa sitä (ja mikä parasta, HILJAISINA) ja mä voin datailla. Inhoan lapsiakin.
sinä se oot melekone tuuliviiri ;)Voiii, onko sulla lapsi?
Meillä kävi äsken yks äidin kaveri 2 lapsensa kanssa, sellasia ihan pieniä vielä. Se toinen oli niin söpö, semmonen 8kk vanha pulska tyttölapsi. Nauroin sille ja se nauro takas :D
sinä se oot melekone tuuliviiri ;)

Kävin tunti sitten soittimen hakemassa postistaKoko ajan pistelee, paikat täynnä lasivilla-pölyä...

Hyi lasivilla on kamalaa. Meillä laajennettiin taloa joskus kun olin pieni, muistan kun upotin kädet sellaseen lasivillapuskaan. Ei kivaa.
Kuka haluis ostaa mulle tiketin ausseihin?![]()
Ai, ostitko huuliharpun? Jos joskus tehtäis Muumeista real life -tyylinen elokuva, niin sä voisit pyrkiä näyttelemään Nuuskamuikkusta!Kävin tunti sitten soittimen hakemassa postistaKoko ajan pistelee, paikat täynnä lasivilla-pölyä...