Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikun kusipää. Se oli se termi jota sä hait.

Jos olisit oikea kusipää, olisin jo rakastunut ;)

Alyssa on todennäköisesti helppo bongata Gymillä, kun se kävelee kuin rampa-Maija. Ovelaa, kjäh, kjäh...

Pyh! Emmä siinä vaiheessa enää. Tosin astuin tänäänkin vahingossa tolle jalalle... Ei tuntunu missään. Kyykkäämään musta tuskin enää on, ainakaan mitään nopeatahtisia bodypump-kyykkyjä :(

Jos olisit oikea kusipää, olisin jo rakastunut ;)

No vittu. Siitähän se just on kiinni et jos se pakkiksen alyssa muhun rakastuu niin vasta sitten mä olen oikea kusipää. Kiitti ku kerroit.

Älä muhun rakastu, tulet pettymään.

Ei, usko nyt.

No, jos vähän sitten..

Edit. Ei oikeasti saa.

Kaikesta mäkin näköjään mieleen tuun :D Just vasta sain urlin erääseen erittäinkin hyvään tv-sarjan seksikohtaukseen josta olin tullut jostain syystä mieleen [Thanks Columbu!]...
Ole hyvä vaan!

Vielä on kesää jäljellä?
Vielä tulee kauniita päiviä.

Onko täällä ketään?
Mä oon.

Ennoo lukenu tätä ketjua enää viime aikoina pahemmin, kun tää on lähteny käsistä. Ja toisaalta, en malta edes lukea...
Joo. Täällä on liikaa jotain turhia heteroja. Ja jutut ei oo enää nerokkaan paskoja, vaan pelkästään paskoja.

No vittu. Siitähän se just on kiinni et jos se pakkiksen alyssa muhun rakastuu niin vasta sitten mä olen oikea kusipää. Kiitti ku kerroit.

Suutuitko kun epäilin sun kusipäisyyttä?

Älä muhun rakastu, tulet pettymään.

Ei, usko nyt.

No, jos vähän sitten..

Edit. Ei oikeasti saa.

:D sä runoilet kivasti, mutta en taida silti rakastua ja kun vielä kiellätkin :)

Suutuitko kun epäilin sun kusipäisyyttä?

Se on mulle herkkä asia.. :jahas:

Tän kerran saat anteeks..

..mut oli sit viimenen kerta!:)

No mitä palloperse?

Se on mulle herkkä asia.. :jahas:

Tän kerran saat anteeks..

..mut oli sit viimenen kerta!:)

Hahah, okei :D

"good guys screw you, bad guys screw you and the rest of them don't know how to screw you"
Katon taas sinkkuelämää :rolleyes:

Iltaa pakaroille. :)

Ai saatana tää on oikeesti härski tunne. Ihan ku ei olis polvee lainkaan ja ku liikuttaa jalkaa ni tuntuu ku sääri vois yhtäkkii vaa tippuu ku polvi häviää :wtf:
Otin jalasta tuen pois ku kävin suihkussa, piti suihkutella noita haavoja. Ihan siistiltä noi kyl näyttää.

Ai saatana tää on oikeesti härski tunne. Ihan ku ei olis polvee lainkaan ja ku liikuttaa jalkaa ni tuntuu ku sääri vois yhtäkkii vaa tippuu ku polvi häviää :wtf:
Otin jalasta tuen pois ku kävin suihkussa, piti suihkutella noita haavoja. Ihan siistiltä noi kyl näyttää.

Mitä sun käpälälle on tehty?

Jos et Alyssa pysty mennä dokaamaan jalkavaivaisena vaikka kuinka haluaisit, niin ainahan sä voit hankkia pyörätuolin! Voit ottaa niin kovat kännit kuin ikinä haluat, ja silti pysyt pystyssä. :D

En vastaa mahdollisista seurauksista.

Back
Ylös Bottom