Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uuh mul on niin rankkaa.. kuka ottais poskeen? Alyssa?
Uuh mul on niin rankkaa.. kuka ottais poskeen? Alyssa?

Ai, ostitko huuliharpun? Jos joskus tehtäis Muumeista real life -tyylinen elokuva, niin sä voisit pyrkiä näyttelemään Nuuskamuikkusta!
:dance2:
Joo, Tony on kyllä eri hauska mies. Tosin kerran muistan jostain juorulehdestä lukeneeni, että hänet oli baarissa pahoinpidelty niin pahasti, että nokka murtui... Kaikki ei varmaan tykkää hänen huumorintajustaan. :DTiistaina näin ekaa kertaa subilla jonku ihan ihme Tony The Rocket-tekstarichatin. Ihan vitun hyvä, tänään tuli kans. En muista koska viimeks olen nauranut niin paljon, mutta ne jätkät vetää niin hyvää settii. "Hyvähän teiän idioottien on lähetellä tänne noita kalliita tekstareita, sit teiän äiskä tulee tänne valittamaan, mut ei hätää, me voiaan vaikka vedellä sitä."
Joo ei mulla muuta, jatkakaa.:piis:
Sori emmä haluu.
Joo, Tony on kyllä eri hauska mies. Tosin kerran muistan jostain juorulehdestä lukeneeni, että hänet oli baarissa pahoinpidelty niin pahasti, että nokka murtui... Kaikki ei varmaan tykkää hänen huumorintajustaan. :D
Edit. Jos siis puhutaan edes samasta ihmisestä... Tätä itse tarkoitin:
![]()

Vittu tää disturbedin uusin on kovaOllu levy jo ties kuinka kauan, mut ei oo tullu kuunneltua kunnolla.
Taitaa huomen liikkuu kyykys ihan uudet raudat ku saa koneeseen tän ..

Fuck yeah!!!!
Paras biisi?
Guitarist of Disturbed: Dan Donegan- Living guitar ledend.
Vittu mitä settiä se pistää ei saatana...