Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kyllähän kaikki tietää kuka tätä sirkusta oikeesti johtaa...
minä hähäh

Ei siitä vaan viitsitä mainita mitään...

krhömm...

Meen asioille...
runkkaan

Mä riisun aina sukat viimesenä, se on niin hämmentävää, ettei naiset keskity sitten mun naurettavan pieneen munaan...

Joo, täältä on kiva kurkistella...

mitäs lapin homo?

perkele ku pääsis taas poroa panemaan, lähetkö reino mukaan ens kerralla panemaan lapin polvilleen :D
huomenta? Kohtahan on ilta. Mitä sä oot tehny koko yön oikeen?

Reinzell, nysämulkku? :rolleyes:

ei olisi pitäny aamulla käydä rontteilemassa salilla ku nyt on niin töhö-olo

e. muutes käytättekö te naamakirjaa ? aka facebook

e. muutes käytättekö te naamakirjaa ? aka facebook

En todellakaan, enkä tuu koskaan käyttämään. Saan inhonväreitä koko jutusta. Se on niiku joku sairas uskonlahko, jengi hurahtanut täysin ja hihhuloi. Hrrrrr... :jahas:

Voisin itsekin mennä iltapäivällä salille.. jos vähän olo vaikka helpottais siihen mennessä.
Eikai rouvalla ole kanki?! :urjo:

En todellakaan, enkä tuu koskaan käyttämään. Saan inhonväreitä koko jutusta. Se on niiku joku sairas uskonlahko, jengi hurahtanut täysin ja hihhuloi. Hrrrrr... :jahas:
Ei siellä tarvihe "hihhuloida" :lol2:

Joo, mäkin oon vannoutunut facebook-hater. Tosin on mulla siellä joku pari nickiä, mitä käytän kaverien stalkkailuun. Mutta omalla nimellä ja naamalla en sinne koskaan menis. En halua antaa pois mun yksityisyyttä. Siinähän mun kaikki tyttöystävät sais aika äkkiä tietää toisistaan, sukulaisille paljastuis millanen pervo oon, ja kaveritkin vois stalkata mua miten tahtoo.

Ei siellä tarvihe "hihhuloida" :lol2:

Ei tarvi varmaan ei, mutta sitä kaikki kuitenkin tekee. Fucked up world. Sairasta sanon mä!

[Ja kovin moni asia ei oo mun mielestä sairasta...]

Ei tarvi varmaan ei, mutta sitä kaikki kuitenkin tekee. Fucked up world. Sairasta sanon mä!

[Ja kovin moni asia ei oo mun mielestä sairasta...]
Ja sillon se on jo sairasta jos Eve sanoo niin.

huomasin vasta tätä kirjoittaessa ton Even valkosen tekstin.. :(

kyl mäki oon logannu sinne, ei sitä kyl hirveesti tuu käytettyy kuitenkaan. Hihhuloida.. :)

Täytyyki käydä stalkkaas sut. Mä tiedän sun nimes ja missä asut ;)

Joo, mäkin oon vannoutunut facebook-hater. Tosin on mulla siellä joku pari nickiä, mitä käytän kaverien stalkkailuun. Mutta omalla nimellä ja naamalla en sinne koskaan menis. En halua antaa pois mun yksityisyyttä. Siinähän mun kaikki tyttöystävät sais aika äkkiä tietää toisistaan, sukulaisille paljastuis millanen pervo oon, ja kaveritkin vois stalkata mua miten tahtoo.

No siis toi on just aivan vitun ahdistavaa. YÖK. Omalla oikeella nimellä ja naamalla siellä ja... ja... ja... Meikäläisen yksityisyys vaatii sentään jonkun rajan... Oikeeta nimee ei moni tiedä, naama nyt saa viel näkyy mut joku tolkku suatana sentis!

Kävin työkaverin selän takana ja käskytin sen hakee kaikkia mun eksiä ym, oli suht järkyttävää. En mä halua tommosta, en mä liity mihkään lahkoon.

Oon vapaa sielu!

Fuhrer, täytyy kattoo...

Voisin ensin vetää Etelä-Suomessa toisen kierroksen ja kaataa kaikki naiset uudestaan...
Onks siä lapissa mitään muutakuin karvasia ja löysiä reikiä?

Kaikki tietää ja näkee mun kullia enemmän, kun mä ite...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom