Columbu
Homo Reus
Sit oisin niin ku suomalainen miesstrippari tanssin jälkeen.. Sukat jää jalkaan, muuten ollaan munasillaan.Joo, laita viä sukat jalkaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit oisin niin ku suomalainen miesstrippari tanssin jälkeen.. Sukat jää jalkaan, muuten ollaan munasillaan.Joo, laita viä sukat jalkaan...
pervo ryöminy luolastaan..
MEE kunnon stalkkari..
Ja Fuhrer tollanen luolapervo.
Reinzellkin väittää olevansa nysämulkku, onneks tiedän paremmin.. ;)
e. muutes käytättekö te naamakirjaa ? aka facebook
Eikai rouvalla ole kanki?! :urjo:Voisin itsekin mennä iltapäivällä salille.. jos vähän olo vaikka helpottais siihen mennessä.
Ei siellä tarvihe "hihhuloida" :lol2:En todellakaan, enkä tuu koskaan käyttämään. Saan inhonväreitä koko jutusta. Se on niiku joku sairas uskonlahko, jengi hurahtanut täysin ja hihhuloi. Hrrrrr... :jahas:
Joo, mäkin oon vannoutunut facebook-hater. Tosin on mulla siellä joku pari nickiä, mitä käytän kaverien stalkkailuun. Mutta omalla nimellä ja naamalla en sinne koskaan menis. En halua antaa pois mun yksityisyyttä. Siinähän mun kaikki tyttöystävät sais aika äkkiä tietää toisistaan, sukulaisille paljastuis millanen pervo oon, ja kaveritkin vois stalkata mua miten tahtoo.En todellakaan, enkä tuu koskaan käyttämään. Saan inhonväreitä koko jutusta. Se on niiku joku sairas uskonlahko, jengi hurahtanut täysin ja hihhuloi. Hrrrrr... :jahas:
Ei siellä tarvihe "hihhuloida" :lol2:
Ja sillon se on jo sairasta jos Eve sanoo niin.Ei tarvi varmaan ei, mutta sitä kaikki kuitenkin tekee. Fucked up world. Sairasta sanon mä!
[Ja kovin moni asia ei oo mun mielestä sairasta...]
kyl mäki oon logannu sinne, ei sitä kyl hirveesti tuu käytettyy kuitenkaan. Hihhuloida..![]()
Joo, mäkin oon vannoutunut facebook-hater. Tosin on mulla siellä joku pari nickiä, mitä käytän kaverien stalkkailuun. Mutta omalla nimellä ja naamalla en sinne koskaan menis. En halua antaa pois mun yksityisyyttä. Siinähän mun kaikki tyttöystävät sais aika äkkiä tietää toisistaan, sukulaisille paljastuis millanen pervo oon, ja kaveritkin vois stalkata mua miten tahtoo.