Melkein kaikki oli suklaata ja salmiakkia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin oiskin. mikset tullu? :lol2:Ois pitäny olla siellä ;(
käytän hameita, korkkareita, dildoja ja mulla on pitkät hiukset....no jaa, tostakin päätellen voisin silti olla mies. niin siis kyllä mä nainen olen ;)Onkos tää t-byrd mies vai nainen?
Ei näistä nykyajan nuorista koskaa tiiä.käytän hameita, korkkareita, dildoja ja mulla on pitkät hiukset....no jaa, tostakin päätellen voisin silti olla mies. niin siis kyllä mä nainen olen ;)
Kui niin? Life is tough....:whip:Aika rankkaa tekstiä T-Byrd. Kaveria mahtaa vituttaa :wtf:
nii o. oonkin tässä pohtinut että monenkohan kilon mahtaa olla.. jännäKiva sammutin.

Puolikas.
Shemalehan se. Tv-Byrd oikee alkuperäinen nimimerkki.
Mistäs TE sen tiedätte? :lol2:
Jätkät hei, Eve rakastaa kun häntä teititellään.
Antakaa hänen tuntea itsensä vanhaksi ja arvokkaaksi:D
kappas, siellä taisi vittu vilahtaa

Mul ei ole aluspöksüi.. :lol2: (ja vielä tuo musiikki..)
Rouva ottaa nyt aivan rauhallisesti, ettei se verenpaine vain pääse nousemaan.Mitä vittua? Mä siis just EN halua tuntea itseäni vanhaksi. Arvokkaaksi toki mut vanhaksi??????? :curs:
Sormeni hipelöi kickban-nappulaa parhaillaan...:evil:
öö, en. pitäiskö? olenko tyhmä, vai miksi ihmettelen tuota sammutinta ton dildsukan vieressä....?kai omistat jo tämän?

Mitä vittua? Mä siis just EN halua tuntea itseäni vanhaksi. Arvokkaaksi toki mut vanhaksi??????? :curs:
Sormeni hipelöi kickban-nappulaa parhaillaan...:evil:
Rouva ottaa nyt aivan rauhallisesti, ettei se verenpaine vain pääse nousemaan.
Se on siinä vertailun vuoksi: "dildon" kokoa voi verrata tuollaisen normaalin sammuttimen kokoon.olenko tyhmä, vai miksi ihmettelen tuota sammutinta ton dildsukan vieressä....?![]()
Tollasta se ikääntyminen on, aina kiukutellaan nuorisolle. ;)Okei.
Nyt mulla paloi hermot oikeesti.