Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja sillon se on jo sairasta jos Eve sanoo niin.

huomasin vasta tätä kirjoittaessa ton Even valkosen tekstin.. :(

Hehe. No aivan näin! :D

entist sairaampaa, jätkä stalkkaa fake nimellä netissä kavereitaan.. :rolleyes:

MEE, sun mielest kissanpennutkin on sairaita..

Vain jos niitä syö elävältä!

Kaikki tietää ja näkee mun kullia enemmän, kun mä ite...

sairaan kaunista...

Eve tykkää sairasta..
:D

thääääh?

ei enää mitään...

Öööö. Nih!

entist sairaampaa, jätkä stalkkaa fake nimellä netissä kavereitaan.. :rolleyes:
Hei, omapahan on vikansa kun facebookiin kirjautuivat.. Jos kerran tuollainenkin on mahdollista niin en varmana kirjaudu itse omana oikeana itsenäni.

Oon kyllä aika sika jätkä :D

Fuhrer, täytyy kattoo...

Voisin ensin vetää Etelä-Suomessa toisen kierroksen ja kaataa kaikki naiset uudestaan...
Onks siä lapissa mitään muutakuin karvasia ja löysiä reikiä?

Kaikki tietää ja näkee mun kullia enemmän, kun mä ite...

oli siel pari teiniä mil oli aika tiukka tuhkaluukku! :rock:
Jos lähen mukaan vallottamaan etelä-suomea sun kanssa, sit siirrytään siit pikkuhiljaa ylöspäin kunnes mulkku kolahtaa rajajoosepin kylttiin? :wtf:

Vain jos niitä syö elävältä!
wat? :wtf:

Ok, kuulostaa ihan hyvältä.. hyvälle... kumpi se on?

Sit takas päin tullessa tavallaan raiskataan Lappi...

Me ollaan ehkä vähän liian helppoja, mut voidaan aluks leikkiä vaikeesti tavoteltavia...

:D

Jos nyt naapurirakennuksen toimistotyöntekijöillä olis kiikarit ja sattuisivat katsomaan oikeaan suuntaan, ne näkis hieman paljasta pakaraa. En jaksa korjata pyyhkeen asentoa.

Hitto, on tästä pakko päästä liikkeelle johonkin. Muuten menee päivä taas harakoille. On vaan vähän kipee olo, niin ei jaksa tehdä mitään.

pannaan vaan niitä ketkä ei haluu sitä :evil:

Miten on, vedelläänkö paljailla vai otetaanko repulliset kumeja mukaan? Ite oon sitä mieltä et paljaalla.

Tottakai Kekkosella...

Tai jos saadaan mukaan joku kumirepun kantaja...
Mut sitä taas vedeltäis paljaalla...

Siis hemmetti, miten oon missanu näinkin huvittavat jutut....ois pitäny vaan jäädä eilen himaan, eikä lähtee bisselle....tai no, on mullakin elämä, kait....nyt kyl väsyttää, mut jatkakaa toki :D

"Otin erehdyksissä muijan kaupungista joka on peruslaiska ihminen.Olen itse maaviljeliä että työpäivät ovat 12 tuntisia ja pitempiä. Kotiin kun tulee niin paska vaipat on ympäri lattioita kun muija ei saa niitä mihinkään roskikseen iso roskis 25 m tien laidassa. Lihonut varmaan 40kg siitä kun sai kersan.Ei paljon naurata."

"Mikä PERKELE tätä suloista maatamme vaivaa saatana??? Tein viimevuonna töitä kuin elukka notta saisin vähän säästöön hilloa kun aloin opiskella uuteen ammattiin. Perkele viimoset ylityökorvaukset tulikin maksuun 15.1 joten Kelan tätin mielestä tienaan tänävuonna liikaa etten saa edes sitä vaivaista opintotukea. Ja kun on omakotitalo ja velaton auto niin ei saa saatana edes sossusta mitään. No yleistä asumistukea ei saada kun muija on äitiyslomalla ja sen tulot kuulemma riittää kolmihenkiselle perheelle. Autoa ei voi myydä kun pitää vittu sinne kouluun mennä (Tai ainahan sitä voi mennä kävellen 15 km) No muijan 1200 egen kk ansioilla sit maksellaan dieseliverot,vakuutukset ja pankille mökistä 800 e/kk ja tietenkin kersan on ainakin jotaki syötävä. Saatana samalla naapurin manne asuu omakotitalossa vuokralla ja sossu maksaa. Sen parikymppinen velikin majailee siel välillä ja tulee perkele aina V70 Volvolla ja jätti kerran sen saatana meijän portille ettei päästy omalla autolla pihasta. kerran niitten alle 10 v mannepentu oli pöllimässä meijän pennun leluja meijän pihasta. Saatana!!!
Ja sitte viel kattelet Hesan ja Pasilan asemilla kun on Päärynäpää Somalisaatanat lorvimassa sossun piikkiin ja ryöstelee ihmisiä omiksi iloikseen helvetti.
Sit ku valmistun ja meen töihin tienaaamaan ni jo näille vitun pakolaisille,manneille ja juopoille otetaan 30% mun palkasta. Olisko joku oikeudenmukainen ihminen joka säätäs lain että mustalaisuus, somalipakolaisuus ja yleinen pummeilu olisi kuolemanrangaistava teko???
Ottakaapa kukkaishomosuvaitsijat ja kasvissyöjäpellet kantaa!!! Ootteko ikinä tehny ite päivääkään töitä vai kieltääkö aatteen palo ja mutiaismannepummi-
rakkautenne työnteon??? Nyt Vituttaaa!!!"

Vituttaako.orgissa aika WTF-menoa.

sulla mitään tauteja ole, ja jos on niin ei se mitään, joskus sitä kuitenkin kuolee.

Sitäpaitsi mul on pingpong-maasta tuotua heppilääkettä. Ainut asia mikä kuulemma parantaa syövänkin :D

Aika rankkaa tekstiä T-Byrd. Kaveria mahtaa vituttaa :wtf:

Terve vaan sullekin, T-Byrd. Ootko toipunut bileistäs?
jeash, bileistä toivuin tosi helposti :) oli tosi hauska ilta. ens vuonna en sitten juhlia aio järkkää, ellei muut mua yllätä :rolleyes:

Ja terve vaan sullekin Columbu-muruseni :whip:

Oliko villit hipat? Sidukkaa ja strippareita? Mitä kaikkee teitte?
"Villi" on aika lievä ilmaisu niistä hipoista :D oli boolia, tein jello-shotteja, piiraita jokaisen makuun, kaverit strippas eka mulle ja sit mä niille, käytiin pyörähtämässä hesan yössä ja sit tein vielä uuden oman enkan: kävelin 8 cm koroilla himaan suhteellisen pitkän matkan....oujeah:dance2:

Back
Ylös Bottom