Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahah, emmä nyt ihan aina oo ollu 18... Nojoo, vaihdoin sen joskus eilen tai edellispäivänä. Nyt sua nolottaa ku oon niin kakara :)

No niin no...:nolo: Mä olin jostain saanut päähäni, että sä oot 23 :) Sekoitan sen iän varmaan jonkun toisen tytön ikään.. Dinho tai joku...:rolleyes:

Mut ei sun jutuista kyllä ole sitä mitenkään huomannut :) Eikä kyllä viime yönä muutenkaan..:D

No niin no...:nolo: Mä olin jostain saanut päähäni, että sä oot 23 :) Sekoitan sen iän varmaan jonkun toisen tytön ikään.. Dinho tai joku...:rolleyes:

Mut ei sun jutuista kyllä ole sitä mitenkään huomannut :) Eikä kyllä viime yönä muutenkaan..:D

Eihän siinä oo ku 5v eroa ;)
Viime yö oli kyllä suhteellisen onnistunut, et edes karannut parvekkeelta :D

Eihän siinä oo ku 5v eroa ;)
Viime yö oli kyllä suhteellisen onnistunut, et edes karannut parvekkeelta :D

Juu..oishan se kieltämättä voinut kauemmaksikin heittää..:D

Kuinka olisinkaan voinut karata :haart::kuola::dance2:

Ja vielä kun sellaisen aamupalankin teit :haart: :)

No hyvä että palanut paahtoleipä maistui ;)

Meinasin muuten ihan oikeasti tänään juoda aamukahvini pilaantuneella maidolla. Siinä oli päivämäärää huomiseksi, joten kaadoin ihan ajatuksissani kahvin joukkoon ja meinasin jo juoda, kun huomasin epämääräiset valkoiset hiutaleet. Katsoin sitten tarkemmin päivämäärää, siinä on pakko olla ollut joku virhe, koska eihän maito voi säilyä 11 päivää?

Joo kiitti Alyssa, syötiin Mikan kaa puokkiin ja hyvää oli! Tullaan toistekin yöks sinne kun oot poissa :)

No hyvä että palanut paahtoleipä maistui ;)
Meinasin muuten ihan oikeasti tänään juoda aamukahvini pilaantuneella maidolla. Siinä oli päivämäärää huomiseksi, joten kaadoin ihan ajatuksissani kahvin joukkoon ja meinasin jo juoda, kun huomasin epämääräiset valkoiset hiutaleet. Katsoin sitten tarkemmin päivämäärää, siinä on pakko olla ollut joku virhe, koska eihän maito voi säilyä 11 päivää?

Kyllähän se maistui kun se oli rakkauden liekillä käristetty :haart: :D

Sunkin olis kannattanu olla mun ja Keikon kanssa sun luona niin ei ois tarvinnu pilaantuneita maitoja litkiä :D
Ja juu, ei tosiaankaan säily 11 päivää

Pientä kusetusta, lähetän ton maitopurkin valiolle ja saan sieltä monta purkkia hyvitystä. Jotka kuitenkin pilaantuvat myös, koska juon niin vähän maitoa.

Pakko hehkuttaa vielä vähän, näen sen ihanan miehen huomenna uudestaan <3

Lucky girl! ;) :thumbs:

Tiedän :) Tosin saa nähdä tuleeko tästä mitään sen enempää, mutta ainakin kerrankin onnistuin pokaamaan hyvännäköisen JA fiksunoloisen kaverin.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^w%E4b%E4^&image_id=68980917

Gallerian isoin

Jep. :D Tullut hajoiltua pitkin päivää, tajusin vasta postata sen :D:D

Tuo on tosissaan. Tunnen / tiedän kyseisen hlön ja se on ihan vitun leija.

Jätkä ei ole itseironinen. se on tosissaan, uskokaa tai älkää :)

:lol2: Hajosin totaalisesti :D
MuscleAlert! No joo.. on joillaki vähemmänkin.. Ei siimoista siimoin, mutta silti siima ;)

Back
Ylös Bottom