Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahah, emmä nyt ihan aina oo ollu 18... Nojoo, vaihdoin sen joskus eilen tai edellispäivänä. Nyt sua nolottaa ku oon niin kakara![]()
Mä olin jostain saanut päähäni, että sä oot 23
Sekoitan sen iän varmaan jonkun toisen tytön ikään.. Dinho tai joku...
Eikä kyllä viime yönä muutenkaan..:DKerran yritin, mutta oon ihan tolkuttoman huono.taskubiljardi?
No niin no...Mä olin jostain saanut päähäni, että sä oot 23
Sekoitan sen iän varmaan jonkun toisen tytön ikään.. Dinho tai joku...
Mut ei sun jutuista kyllä ole sitä mitenkään huomannutEikä kyllä viime yönä muutenkaan..:D
Eihän siinä oo ku 5v eroa ;)
Viime yö oli kyllä suhteellisen onnistunut, et edes karannut parvekkeelta :D
:dance2:
Joo kiitti Alyssa, syötiin Mikan kaa puokkiin ja hyvää oli! Tullaan toistekin yöks sinne kun oot poissa![]()
No hyvä että palanut paahtoleipä maistui ;)
Meinasin muuten ihan oikeasti tänään juoda aamukahvini pilaantuneella maidolla. Siinä oli päivämäärää huomiseksi, joten kaadoin ihan ajatuksissani kahvin joukkoon ja meinasin jo juoda, kun huomasin epämääräiset valkoiset hiutaleet. Katsoin sitten tarkemmin päivämäärää, siinä on pakko olla ollut joku virhe, koska eihän maito voi säilyä 11 päivää?
Lucky girl! ;) :thumbs:Pakko hehkuttaa vielä vähän, näen sen ihanan miehen huomenna uudestaan <3
Lucky girl! ;) :thumbs:
Tosin saa nähdä tuleeko tästä mitään sen enempää, mutta ainakin kerrankin onnistuin pokaamaan hyvännäköisen JA fiksunoloisen kaverin.http://irc-galleria.net/view.php?nick=^w%E4b%E4^&image_id=68980917
Gallerian isoin
:hyvä::lol2: REPS