Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi on noita salimörssäreitä joille ei uskalla vittuilla.. Vois kysyä wäbält roinaako hän.

Inhottavaa vaan kun tunnen irl enkä tykkää vittuilla ihmisille, jotka tunnen irl. :D

Kyllä, olen raukka.

Pane...utumista päivän poliittisiin asioihin, kuten salakerhon hetsku meininki, joka on mennyt liian pitkälle.
Tekis kyllä mieli panna...ria hillon kanssa. Tuo hetsku meininki on myös mun mielestä mennyt jotenkin liian pitkälle. Pitää varmaan kirjottaa sinne vielä joku tosi homoeroottinen juttu, että asiat palautuu ennalleen.

Tekis kyllä mieli panna...ria hillon kanssa. Tuo hetsku meininki on myös mun mielestä mennyt jotenkin liian pitkälle. Pitää varmaan kirjottaa sinne vielä joku tosi homoeroottinen juttu, että asiat palautuu ennalleen.
Panemme...ko a**päämme yhteen ja spämmäämme luolan täyteen gäyerotiikkaa?

Noniin nyt kelasin leffan laittaa pyöriin, sanokaas mikä näistä; Night Of The Living Dead, Dawn Of The Dead vaiko Day Of The Dead?

Huomenna taas sekottaan aivot töihin. Niin paljon oppimista että jes... onneks on kolme viikkoa aikaa.

Hmmm, kauanhan sinne kääsvilleen ajais, just tankkasin kyllä autonkin!
Onse ny saatana et näin pääs käymään, eka kerta kun luottotoimittaja kusi homman. Nooh, kai täst selviää :D

Back
Ylös Bottom