Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan ;)

No se on hienoa että jaat tämän tiedon kanssamme..:D
Ei mutta se on oikeasti hyvä juttu että ne meni hienosti
Ootko sä muuten aina ollu 18-vuotias? Siis tarkoitan että onko tuossa sun avatarissa ollu sun ikä aina..?![]()

Juu nähdään vaan, oli hauskaa;)Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan ;)
Eipä kestä :haart:Mun on vaan pakko ilmoittaa, että oli TÄYDELLISET treffit. Ihan pirun hyvännäköinen, suloinen, tyylikäs, mukava ja hauska mies, koko ajan oli jotain juteltavaa ja 4.5h meni kuin hujauksessa. Nähdään uudestaan

Severance blade of darkness.Mulla alkaa olemaan suuri ongelma. Tuntuu että olen pelannu kaikki pelattavat pelit läpi. Ehdotelkaa jtn.![]()
Mulla alkaa olemaan suuri ongelma. Tuntuu että olen pelannu kaikki pelattavat pelit läpi. Ehdotelkaa jtn.![]()