Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä oot niin äijä, oikea könsikäs.

Kuka vetää mäkkärissä chilidippiä? kyllä mättöruoka vedetään mietona kokiksella tai lonkulla alas.
Kohta alkaa olla jo ihan hyvät kelit. Pitäisköhän pitää miitti vol1 jo kesäkuun alussa ja mahdollinen vol2 sitten elokuussa.
Vai onko jo liian wtf?-idea.

Täytyy kattoo jaksaako teijän kaa mihkään lähtee ees

;)

En mäkään varmaan Reinzelliä huoli seuraani, kun se nostaa kummiski penkistä 300 kiloa.

Joo, kyllähän toi aurinko joskus risukasaankin sohottaa. vituttaa toi meikäläisen autoon murtautuminen niin vitusti, et arska vähä lievittää...vain vähän.

Näyttää siltä, että reenipäiväkirjaani ei tule tänään salikäyntiä, ehkä huomenna on fiilis vähän parempi.. sori pojat, ette nyt päässyt lukemaan kuinka dinho nosti tangon penkistä vain vaivoin....................................................................:arvi::david:

automurrot on tosi vittumaisia.
Laita vaan treenipäivyriä, niille on kiva naureskella. Toi seisokin päivyri päivittyy niin hitaasti, ettei sitä jaksa aina tuijottaa.

Emmä kato tee penkkiä...enkä mavee tai kyykkyäkään. Mä jumppaan niilla kaikilla paineilmalaitteilla ja puhisen niin perkuleesti, soon jännää.

tällä viikolla onkin viis treenipäivää. Täytyy lauantaina sksipata kaikki suvujuhlat, et pääsee jumpalle.

Mun autoon ei oo koskaan murtauduttu. Siinä kyllä lukee, että guarded by Reinzell's brotherhood. Ei siihen kukaan uskalla ja jos joku mun britneyn levyt veis niin kyllä räjähtäisin.

Näyttää siltä, että reenipäiväkirjaani ei tule tänään salikäyntiä, ehkä huomenna on fiilis vähän parempi.. sori pojat, ette nyt päässyt lukemaan kuinka dinho nosti tangon penkistä vain vaivoin....................................................................:arvi::david:

:(

Älyttömän siisti ajokeli kaks pyöräsellä. Joku ~40 kilsan lenkin heitin justiinsa. Kohta pitää varmaan lähtee uusiks, on meinaa selanen fiilinki.

Täytyy ottaa velipojan pyörä koeajoon.

Mulla puhkes autosta rengas. Sakkorenkaita my ass. Kyllä tää kesä vielä menee niillä ja vararenkaalla. Jakso vaihtaa.
Hyvä syy ottaa porukoitten tallissa parempi peli alle...

Täytyy heittää lotto menee tossa kohta, kun ois vähän pikkurahan tarvetta.

automurrot on tosi vittumaisia.
Laita vaan treenipäivyriä, niille on kiva naureskella. Toi seisokin päivyri päivittyy niin hitaasti, ettei sitä jaksa aina tuijottaa.

Emmä kato tee penkkiä...enkä mavee tai kyykkyäkään. Mä jumppaan niilla kaikilla paineilmalaitteilla ja puhisen niin perkuleesti, soon jännää.

tällä viikolla onkin viis treenipäivää. Täytyy lauantaina sksipata kaikki suvujuhlat, et pääsee jumpalle.

Mun autoon ei oo koskaan murtauduttu. Siinä kyllä lukee, että guarded by Reinzell's brotherhood. Ei siihen kukaan uskalla ja jos joku mun britneyn levyt veis niin kyllä räjähtäisin.
Mä en usko sua. Kumminki kyykkäät 500 kiloo yhellä hauberilla, painoa sulla varmaan ainakin 95 kiloa ja syöt dinhoja lounaaksi.. Jos sä reenaat 5 kertaa täl viikol ni sä oot mun papereissa IISO KÖLVI! kuulostipa homolta:david:

Sä oot aika itsevarma tuolla sun profiili tekstissä!!:D kävin nurkan takana kurkkimassa.
:(

Älyttömän siisti ajokeli kaks pyöräsellä. Joku ~40 kilsan lenkin heitin justiinsa. Kohta pitää varmaan lähtee uusiks, on meinaa selanen fiilinki.
Mäkin haluun moottoripyöräsen. Taidanpa laittaa auton rahaksi. ei mulla kyllä korttia oo. Paljonkohan siitä pitää maksaa? Jotain 700 egee?

e. jos reinzell voitat lotossa, niin ostatko mulle autoon buumplästerin?

e2. kävitkö reinzell sattumoisin tampereen normaalikoulua yläasteella?

Tänään tuli todellinen wtf-olo, kun näin auton, jonka rekkarissa oli mun nimikirjaimet. No joo, ei siinä vielä mitään, mutta niiden lisäksi siinä oli jopa mun lempinumero! Ja mä kun olisin voinut (ehkä) haluta sellaisen rekkarin... :wtf:

Kyseessä on vieläpä aivan helvetin ruma auto! :david:

Jos voitan lotossa niin tuun itte hoilaan sun takaloosteriin megadeathia, eipä kuulostanut yhtään homolta.
Jaa mä normaalikoulua. En kyllä käynyt hah hah. Oon käyny vaan elämänkouluja Tampereen pimeillä ja yksinäisillä kujilla.

Emmä oikeesti treenaa mitään, vähän satujumppaa ja pumpissa posettelen, YEEAAH BODYYY. Mulle saattas kasvaa sellaset iot ja rumat möhkölihakset jos treenaan kovaa.

Mähän oon vaan vaatimaton. Toi mun profiili vetää ihmisiä, kun kärpäspaperi hyttysiä.

dinho osta tää niin kukaan ei kehtaa kysyä kortteja
roach33_1.jpg

Jimmy: Mä en tiedä kyllä mitään noista pyöristä, paitsi sen mitä työkaveri sano, eli ei kasawikaa. Varmaan joku 600 ensteks ja sit ajelee sillä vaikka kesän tai pari. Kyllä mä sellasen vielä joskus hankin prkl. ei ainakaan pöllitä 10 euron soitinta:david:

Ressu: Ai et käyny vai, kukahan sä sit voisit olla..?! hmm..
Jos takapaksiin halajat, niin sun pitää opetella tämä: Holy Wars
Toi on tosi symppis mopedi, mut ehkä sellanen kiiltävän musta kyykky ois parempi. tai sitten ostan spinning pyörän..

Ressu: Ai et käyny vai, kukahan sä sit voisit olla..?! hmm..

Älä vaan kuluta putkiaivojesi täyttä kapasiteettia sen asian pohtimiseen, tulet hulluksi kuin Grosskopf

Dinho, Kawasaki on yksi parhaista crossipyörä/katupyörä valmistajista. Mikähän mahtaa työkaverilla olla syynä moiselle humpuukille.

edit. Reinzu, Suzukimiehiä täälläkin ollaan.

Se on varmaan suzukimiähiä, niinkuin mäkin.

Kaikki se alkoi legendaarisesta PV:stä

Back
Ylös Bottom