Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuohan on wanhoja kuin perkele.

Dinholla taas aamuherätys käynnissä. Riehuu ens akalle kahvista, kirjoittaa vaistomaisesti whattafuck-ketjuun, kattelee loppupäivän Baggion matseja videolta ja harjaa tukkaansa.

itte oot wanha.

Mä kuule oon seisokki jo töissä.. täällä sit juon kahvia ja kiroan kun se on loppu, kirjoitan wattefjuk ketjuun, kattelen baggion videoita ja harjaan tukkani työpäivän päätteeks.:arvi:

Pidäs mulle stander sellanen rohkaseva saarna treenien tärkeydestä, että saan ajettua teini audini salin parkkikselle tänään.

e. Japko guukelin kuvahaulla
phpThumb.php

e2. stander kuukelilla
imgres

reinzell
imgres

e3. vittu noi näy saatana

No treenien tärkeydestä esitettäköön sellainen esimerkki, että teini-Audilla ei irtoa pinppaa, lihaksilla heruu...eiku...?

Vois kattoo telkkua ja vääntää banskua, sitten lähteä juoksemaan.

PS. Jossei kuvat näy, pistä linkkinä vaan.

Maanantai saatana.

ei vaan jaksa

Äläs ny. Dinho on kova potkiin palloo, eikä se ainakaan mikään iljettävä hjintti ole. Eikä Standerikaan...

:rolleyes:

:lol2:

No hyi hyi, kun taas te pilaatte kaikki asialliset ketjut tolla keijoilulla. Nyt heti loppuu toi tai tulee assrapee.

Turha toivo... ootte te niin skeijoja, ettei mikään riitä.

Tääkö asiallinen ketju? Tää on UBERASIALLINEN ketju ei vaina asiallinen.

Öyy! Mitäs porukat täällä tähän aikaan vielä tekee?! Mä en varmaan mee nukkuun tänäänku oon vaan höylänny guitar heroa!! nyt pääsin taisteleen slashin kanssa!! wooooooohooooooooo

Öyy, täällähän osaa joku muukin möyskiä! Ite hakkasin haitusen fifa 08 äskettäin

Back
Ylös Bottom