Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Olipas mäkkärin chilidippi vaihteeksi tulista...kielessä on melkein pinppi. Tuutteko nuolemaan pinpin kuntoon?

Näyttää siltä, että reenipäiväkirjaani ei tule tänään salikäyntiä, ehkä huomenna on fiilis vähän parempi.. sori pojat, ette nyt päässyt lukemaan kuinka dinho nosti tangon penkistä vain vaivoin....................................................................:arvi:![]()
Mä en usko sua. Kumminki kyykkäät 500 kiloo yhellä hauberilla, painoa sulla varmaan ainakin 95 kiloa ja syöt dinhoja lounaaksi.. Jos sä reenaat 5 kertaa täl viikol ni sä oot mun papereissa IISO KÖLVI! kuulostipa homoltaautomurrot on tosi vittumaisia.
Laita vaan treenipäivyriä, niille on kiva naureskella. Toi seisokin päivyri päivittyy niin hitaasti, ettei sitä jaksa aina tuijottaa.
Emmä kato tee penkkiä...enkä mavee tai kyykkyäkään. Mä jumppaan niilla kaikilla paineilmalaitteilla ja puhisen niin perkuleesti, soon jännää.
tällä viikolla onkin viis treenipäivää. Täytyy lauantaina sksipata kaikki suvujuhlat, et pääsee jumpalle.
Mun autoon ei oo koskaan murtauduttu. Siinä kyllä lukee, että guarded by Reinzell's brotherhood. Ei siihen kukaan uskalla ja jos joku mun britneyn levyt veis niin kyllä räjähtäisin.

Mäkin haluun moottoripyöräsen. Taidanpa laittaa auton rahaksi. ei mulla kyllä korttia oo. Paljonkohan siitä pitää maksaa? Jotain 700 egee?:(
Älyttömän siisti ajokeli kaks pyöräsellä. Joku ~40 kilsan lenkin heitin justiinsa. Kohta pitää varmaan lähtee uusiks, on meinaa selanen fiilinki.

Ressu: Ai et käyny vai, kukahan sä sit voisit olla..?! hmm..