Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin keskiverto koulussa, olen keskiverto työssäni, en saa kämppääni tapetoitua, en keksi harrastuksia, mikään ei huvita eikä edes :kippis1: huvita enaa. Takana 3 päivää sairaslomaa ja edessä viikon verran pekkasia (joita en edes pyytänyt), olen jo nyt tylsistymiskuoleman lähellä. Miten ihminen voi saada elämästänsä niin tylsää ettei kavereita kiinnosta mitä minulle kuuluu? Ja mitä varten valitan tästä asiasta kasvottomana :david::na porukalle jota tämä asia ei edes kiinnosta.
Älä välitä, et ole yksin. Mua vituttaa tällä hetkellä myös. Kaikki. Läksyjäkään ei ole saatu tehdyksi, kun ei vain jaksa. Huomenna vois vaikka lukea kokeisiin, jos vaan pystyisi ottamaan sen kirjan ja aloittaa... :(

Mutta minäpä laitan nenätipat että henki kulkee ja menen nukkumaan, öitä.

Kertooko se myös vastauksen siihen, että miten "kaveri" saa uTorrentin lataan täysillä nopeuksilla, eikä aina valittais jostain porteista?

Kertooko se myös vastauksen siihen, että miten "kaveri" saa uTorrentin lataan täysillä nopeuksilla, eikä aina valittais jostain porteista?
Ettei vain olisi NuTorrent? ;)

Enpä oo selvänä joten tungin pari kuvaa glazu ;DDDDDDDDDDDDDDDDD sama nickx ku täl

Tohon mäkin pyrin!
e. Tosin mun ei tartte käydä enään inttiä joten eipä tarvi enää koskaan leikatakaan.

Kasvata ainakin perseeseen asti, niin voi käyttää paska-paperin loppuessa vähän kuin hätäpaperina.

edit. Ja luonnonhelmassa mukava saada hädäntullen pyyhkästyä muuhunkin kun risuihin.

Homot! Asuuko jarkkou missä päin?

Back
Ylös Bottom