Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaankin joskus kesä-syksyl tänne viimeks kirjotellu :D

Minä olen paikalla, pitkästä aikaa. Te ette ole, luulette vain olevanne, muttette ole kuitenkaan. Vai ootteko sittenkin? Kai te sitten olette ja minä en ole. Tai sitten olen mutten tiedosta sitä.

Oli miten oli, kohta nukkumaan.

Kyllä sinä vain olet. Aivan niinkuin Gin Long Drink tässä pöydälläni.

Minulla nenä tukossa. Minä ei jiloinen.

JimmyJamma sanoo (0:21):
mieluummin istun kotona, piereskelen ja sluibaan, ku et ulkona pakkasessa pissislauman kans ryypätään, oksennellaan ja nussitaan ohikulkijoita

^^
Musta tulee filosofi

Litta on ihan kivaa, mut piste oli kivempaa :) nakertaa kyl et oon taas hereil tähä aikaa ja töihinki pitäis herätä tos kohta puolee.. Ei se mittää, huomenna vois ottaa vähä :kippis1:

Filosofian koe tosiaan ois maanantaina...

I'm so happy! Koulut loppuu ensviikon keskviikkona ja torstaina alkaa duuni! Tätä on meinaan odotettu.

Blues-Jokerit 2-3 ja maistuu vitusti valkosipuli.

Filosofian koe tosiaan ois maanantaina...
Hyvä oot, jos saat kyNpin. Itse sain siitä muistaakseni 0,5 pistettä yli sen maagisen rajan, jolla pääsee läpi! :lol2:

Olin keskiverto koulussa, olen keskiverto työssäni, en saa kämppääni tapetoitua, en keksi harrastuksia, mikään ei huvita eikä edes :kippis1: huvita enaa. Takana 3 päivää sairaslomaa ja edessä viikon verran pekkasia (joita en edes pyytänyt), olen jo nyt tylsistymiskuoleman lähellä. Miten ihminen voi saada elämästänsä niin tylsää ettei kavereita kiinnosta mitä minulle kuuluu? Ja mitä varten valitan tästä asiasta kasvottomana :david::na porukalle jota tämä asia ei edes kiinnosta.

Back
Ylös Bottom