Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos pos. kommenteista. JA UP THE IRONS!!

Hei, kannattaa tutustua Ronald Jenkeesin tuotantoon, kuunnelkaapas tämän sällin biittejä, uskomattoman hyviä. Ja itse kaverihan tuntuu ja vaikuttaa ainakin youtuben pätkien perusteella maailman sympaattisimmalta kaverilta. Melkein pakko hommata hänen levynsä hyllyyn.

http://www.youtube.com/watch?v=smE-uIljiGo

Satakunnassa, melko lähellä poria. ;)

No Tzaakeli! Mulla on jostakin jääny semmonen kuva että asuisit jossakin täälläpäin:dance: Vitun Mikki! Ens kerralla sitten, ei mikään pikku alaräppänä vaan kunnon känni!

Edit. Dinho10 Mulla tekis taas mieli vetää toi loppu letti vekeen, mutta suurinosa sanoo että kasvata vanha hinttihyppyri takasin. Oonko tossun alla? Enpä, en:dance:

Jumalauta että oli huono idea tunkee pärstänsä galzuun. No, wateva.

Ainahan ne kuvat voi poistaa sieltä galtsusta?

Edit.
Eikö tuo nopeus muka riitä, Jimmy? :lol2:

Voitasko tehä joku wtf-miitti kannu?:D

Vitun amikset. Black eyed peas ja tekno soi muijan naapurissa joka yö. Just tulin kotio nukkuun ku muijalla ei kyenny. Ei helvetti että vituttaa. Huomautukseen tarvitaan kolmen omistajan allekirjotus ja murjussa asuu pelkkiä narkkareita, ex-vankeja ja näitä amiksia. Kaksi huomautusta vaaditaan häätöön.

Back
Ylös Bottom