Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos pos. kommenteista. JA UP THE IRONS!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja latvat nuolen puhtaiksi suklaasta.. ei musta hippiä tuu ikinä sen voin luvata.. Led Zeppelin hiukset nyt vaan on vitun paljon miehekkäämmät ku homohyndeKasvata ainakin perseeseen asti, niin voi käyttää paska-paperin loppuessa vähän kuin hätäpaperina.

Mitäs, jos sen homohynden leikkaa kokonaan pois?Ja latvat nuolen puhtaiksi suklaasta.. ei musta hippiä tuu ikinä sen voin luvata.. Led Zeppelin hiukset nyt vaan on vitun paljon miehekkäämmät ku homohynde![]()
Homot! Asuuko jarkkou missä päin?
.. Led Zeppelin hiukset nyt vaan on vitun paljon miehekkäämmät ku homohynde![]()
Kalju tai ihan millisiili on myös vitun maskuliininen. Jos mulla josku alkaa pälvi kaljuuntumaan, vedän kaikki pois ja kiillotan pääni, kuin Homer konsanaan keilapallo kiillottimessa.Mitäs, jos sen homohynden leikkaa kokonaan pois?
Satakunnassa, melko lähellä poria. ;)
En minä syrji, minulla vaan on paskat mielipiteet..:D En väheksy ihmisiä joilla on minkäkinlaiset hiukset.. Tai ainakin yritän olla hiljaa, mutta kännissä se ei onnistu.. vähän niinkuin nyt.:( Tunnen itseni syrjityksi.
Todellakin! ;):dance: Vitun Mikki! Ens kerralla sitten, ei mikään pikku alaräppänä vaan kunnon känni!