Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Monesti mietin, et miks tällai duunissa väsyttää jo kahelta. Jos oisin kotona, nii ei varmaa samalla tapaa ramasis. Eeeipä auta ku 5h vielä vuoroaki jäljellä. Mut sit onki vkl ja :kippis1:

No jos totta puhutaan, niin olen huomannut, että minulla on pahana tapana juoda liikaa nimenomaan toisten mielestä.

Siitä kuulemma huomaa, että olen juonut liikaa, kun nautitun alkoholin määrä syrjäyttää päässä olevan nesteeni ja lamaannuttaa aivojeni johtoyksikön.
Tästä syystä alitajuntani ottaa vallan ja pitää vain alkeellisimpia eloonjäämistoimintoja yllä. Yleensä alitajunta käskee tehdä asiat mahdollisimman turvallisesti ja kulkiessa ohjaa painopisteen alemmas, joten liikkuminen paikasta A, paikkaan B tapahtuu konttaamalla.

Koska liikkumismuoto on hidastunut, käskee alitajunta laskemaan kehon painoa. Helpoiten tämä tapahtuu mahalaukussa olevan ruuan poistamista ruokatorven kautta suusta ulos, joten jos näette jonkun vetämässä nelivedolla ja purjo lentäen sehän olen vain mä.

Kaikki nämä toiminnot ovat kuitenkin raskaita ylläpidettäviä alitajunnalle, joten aina välillä se sammuttaa kaikki kehon motoriset toiminnot ja lepää noin 5-10 minuuttia. Tällä välin jos joku kysyy jotain, niin minähän nautin vain musiikista silmät kiinni...

Alitajunta myös blokkaa kaikki häpeän tunteet, koska se sulkee muistisensorit ja näin ollen turvaa oman itsetunnon säilymisen. Kaiken kaikkiaan loppusammumisen jälkeen se pitää kehoa totaalilevossa noin 10h ajan. Alitajunnan käyttö yöllä kuitenkin aiheuttaa seuraavana päivänä päänsärkyä, koska aivojen pääjohtoyksikkä on sille vihainen ja selvittää tapahtunutta parhaansa mukaan...

Tämä kaikki saa alkunsa yleensä siitä, että tunnen olevani liian selväjärkinen ja epäsosiaalinen, joten muutaman bissen jälkeen alkaa masitua vähän enemmän ja enemmän ja enemmän ja vielä vähän enemmän.

Tuli toinenkin asia mieleeni. Mitä jos vedetään kaikki tekstit spoilereihin, niin ei tarvi keneenkään pakolla lukea ja itkeä. Esim. näin.

SEIS LUKIJA SEIS. LUE OMALLA VASTUULLA
On muuten satanu lunta viimeaikoina vai mitä?

Jotenkin niin tuttuja oireita...

Spollet on hyvä idis. Kenenkään ei ole pakko lukea näitä. Tosin Dinho on vasta spoileri-neitsyt. :D

Vittuttaaaaaaa ku ei pääsesalilleteinjusthissankokeen
jasiinäoliuusklassismiromantiikkakuva
jasiinolieukkojollanäkyTISSIT
pääsevieläsyömäänkääkueiooruuatvalmiina
jajosjokuihmetteleemikskirjotantälleeyhteeniitänkoulunkoneen
välilyöntihajostossaalussa:lol2:laitointontekstinsittolleen
:hyper:
allekkaietteimeesivuihasekasi
pitäävaihtaakonetta:dance:taisit otantonviereisekoneennäppiksen:)

E:NYT SIELO ruokaa ja sain tän välilyönnin vähätoimii

Iltoja!

Vielä ei nukuta, poijaat!

Jaahas, taas roikutaan yöthreadissa ja duunit näyttäis alkavan tossa alle kuuden tunnin päästä. Kyllä taas kannatti nauttia parin tunnin päikkärit!

Back
Ylös Bottom