Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

toivottavasti kaikki tuo paska sulaa pois viikonloppuna kun tulee vähä lämpimämpää.. tuo ois ihan ok jos se ois tullut sen 4-5 kuukautta sitten!

. Ajoin sen nyt illalla oikein otolliseen paikkaan sitä silmälläpitäen, ettei varmaan tartte ennen toukokuuta yrittääkään sitä irti, auraavat saleen sen lumilinnaksi.

Hui hitto sitä tuskaa kantakaupungissa asuessa ku jotu aina kadulle jättämään ja aurat puski ne vallit ympärille. Tais mennä Kalliossaki eräällä talonmiehellä jo hermot ku muutaman kerran joutu pihalta hakemaan apuun, että sai nostettua auton radalle...

Hmmz.. mähän saan tosta volvostani helposti 12 tonnia.. mukavia yllätyksiä tullut sen kanssa. :)

Hui hitto sitä tuskaa kantakaupungissa asuessa ku jotu aina kadulle jättämään ja aurat puski ne vallit ympärille. Tais mennä Kalliossaki eräällä talonmiehellä jo hermot ku muutaman kerran joutu pihalta hakemaan apuun, että sai nostettua auton radalle...
Otanpa huomenna muuten kuvan autostani, katotaan miten paskassa jamassa on. Kaikista pahin keskustassa on se, että yleensä edessä ja takana on sitten heti tappituntumalla joku, joten siinä ei oikein vauhtiakaan pääse ottamaan vallin ylitykseen. Pakko se kai on lapio ostaa aamulla kun tarttis liikahtaa koslalla jonnekin.

saanksmää naista viikonloppuna?

nukkuminen on vauvojen hommaa.

On se perkele. Kaverit alko juopttelemaa jo ajoissa ja piti varta vasten kysyä, että monelta on meno alkamassa. Siinä sitte ~20.00 tuli aloteltua juopottelu kunhan kaverille pääsin, ja ~21.00 lähtii kaupungille. Siellä sit baarista toisee ku kaveri oli saanu useammasta paikasta porttikeillon (älkää kysykö miten.. ;) ) ja ilta senku jatkuu.
Loppujen lopuks kohtasin pari (3) pirun hyvännäköstä muijaa ala-asteelta ja tuli niitten kanssa juteltuu joutavia ja vaihettua kuulumisia (sekä mese osotteita.. ;) ).

Just joku aika sit tulin kotii ja melkonen huippaus päällä. Ja huomenna paikallisen pubin musavisaan, eli silloin kanssa vähintäänkii estottomaan tilaan.. :D

PS. Jo pelkkään oikoluvun oikolukuun meni noin kymmenen minuuttia. :jahas: Pitää varmaan rajottaa ettei rupee daamit pakoilemaan. :david:

Edit: Ja samaisilta neitosilta sain kuulla että olen paremman näköinen kuin veljeni, joka oli samassa seurassa. ;) . Veljeni on enemmän äitini (feministisen) näköinen ja minä isäni (maskuliinisemman) näköinen. Luojalle kitos että tällaisiakin mielipiteitä on olemassa... :worship:
PSS. Mukavia tyttösiä. :hyvä:

Edit: Nyt siis on juotu noin litra tuplapukkia, noin 5-10 drinkkiä (en muista monta olen itse ostanut/kaverit tarjonneet) ja jotain 3-6 x 0.6l tuoppeja kolmosta. Eli melkolailla tarpeeksi. Tietty ottaen huomioon että minulla on huono viinapää ja olen ylpeä siitä, koska se tulee halvaksi.. :D
Bottom line: Oikeinkirjoitus on A ja O. ;)

Kyllä tuosta oikeenkirjoituksen määrästä päätellen lisää sulle ja litroittain..!

Toivottavasti ne SpeedyGeen tapaamat neidot olivat tuttuja ala-asteelta lähtien ja nyt saman ikäisiä hänen kanssaan, eivät tällä hetkellä ala-asteikäisiä.

Huomenta vaan kaikille. Pari tuntia olisi aikaa ennen kuin pitäis duunin lähteä. Väsyttäiskin mutta kun ei uni tuu enää silmään, lisää unihiekkaa pliis.

Back
Ylös Bottom