Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän venähti taas. Seittemältä ylös. No onneks tuli otettua kahen tunnin päikkärit tänään:). Huomena mave-enkkoja rikkomaan:rock:

mhähä mhähh mähhäh hähäh kjähäh kjähh.

tarkoitin "läpällä"
Just tässä venyttelin jättisukkulaani, joka myös nimellä "heartbreaker" tunnetaan.

Tässä tuli muuten mieleeni pimeään, että mitä me siellä särkässä tehdään. Istutaan sateessa ja vedetään yhdet kalliit bisset. Käydään lemmenjoessa ja hypitään kummitusjunasta kesken pois?

Mitäs sitten. Sieltä suoraan baariin vai pubiin ensin?

Mulla on niin paljon omia kavereita, muijan kavereita, inttikavereita ja työkavereita kuitenkin viihteellä silloinkin, niin mitä mä niille valehtelen, kun ne kysyy keitä ootte?

Mä en voi kuitenkaan ihan kauheesti sekoilla tai muuten ei tarvi näyttää naamaansa taas hetkeen kaupungilla. Tampereen pokepiiritkin on aika pienet. Samoin muutkin piirit.

Täytyy sitten kattoo sitä...

Stander voi laittaa kyllä TPS:n fanipaidan päälle, sehän sopii tiukkojen nahkahousujen kanssa...
Onko Columbu hylännyt jo koko miitin, kun ei oo paljon kuulunu?

Oon muuten huomannut, että kun postailee vaan parin päivän välein, on se jotenkin paljon rauhoittavampaa ja vähemmän kiihkoa aiheuttavaa...

Back To Work...

Veikkaan, että tyhjään mahaan en tule kovin helpolla taikajuomaa kaatamaan. Ja kerta kun Reinzellin lemmenpirtelö ei ole riittävän ravitsevaa, täytyy varmaan safkata jonkin verran...?

Funtsitaan sitä Särkkistä nyt, ei siellä nassikoiden joukossa kauheasti jaksa välttämättä hillua...varsinkin jos sataa.
Eikä sun tartte esitellä meitä sun Drag Queen ystävillesi, vaikka varmasti ovat mukavaa porukkaa...ja nättejäkin varmasti.
Mä en fanita lätkää ollenkaan. Olisin toivonut, että keskusteltaisiin renesanssista ja avantgarde-sisustamisesta. Nahkahousut ei näy huispauskaavun alta.
Ja jos mä ja Dinho rynnätään jompi kumpi reppuselässä baariin sisään, ainahan voit teeskennellä ettet tunne meitä...

Columbulla tais olla jotain koulu+työ+aikaprobleemia tällä hetkellä, joten odotellaas milloin se naistenhakk..kaataja ilmestyy jälleen keskuuteemme?

Ja joo. Ei tänne kovin tiuhaan jaksa kirjoitella, ettei joku saa taas kohtausta. Ja nyt on sitä paitsi vaihteeksi hieman vakaampi mielentila, toisin kuin mm. JudoHemmolla...

hiihi pimpeli-pom.

Jussi Harava ja Erkki Pyörä. Vesa Niisto ja Kerpo. Kaikki yhdessä piiri pieni pyörii. Hattivatteja ja ydinpommi sekä kermakakku.

Miksi kouluhommien aloittaminen on niin tuskallista oi miksi miksi miksi.

Vähänkö hyvä:hyper:

Heippa, mun nimi on Ismo-Joonas(nimi muutettu) ja mä olen yöholisti.

Iha vitu turhaa tämäkin paska mä lähen nyt kyl tekeen kolaan lunta naapurin tontille ja kaataan sen koivut.

Tännä postaillessa viestin asiaprosentin alhaisuus on kaiketi suhteessa hyväksyttävämpää. Säistähän sitä vaan tässä osais turista. On tullut nimittäin melekosesti snöötä tässä vuorokauden sisään...

Back
Ylös Bottom