Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt täytyy sanoa ja voin kertoo sulle Grossari, että ajattelin jo...

enkö lähettänyt sulle privaa jo tästä asiasta. Se kävi mielessäni eräänä yönä, kun en saanut sua mielestäni. Asia vaikutti jo ikävältä ja sai säälittäviä piirteitä, ei missään pahassa muodossa kuitenkaan.

Noh, voin paljastaa sulle, että et tunne mua. Joten saat luvan kirjoittaa ihan mitä päästäs saat keksittyä. Mäkään en tunne sua livenä.

Olet vain hassun hauska puppeli...

sä ootkin tollane turha spämmääjä.

ps. mä vedän viimestään huomenna tonnin rikki, juhuu.

nyt otan huikan muumimehua sen kunniaksi.

älä ny sano. Eikö kukaan enää kelpaa meistä?

sitä piti kysymäni, että saako siitä asiasta puhua, kun on auto ja sitten toinen auto. Sitten kun laitetaan niiden väliin köysi ja aletaan ajaa ekaa autoa niin toinen tulee perässä?

mulla kun kuuluu ruksutusta ja kitinää niin meno käy kuivaksi.

Totta kai siitä saa puhua!!!!!

MUTTA ei oo kivaa jos joutuu syömään banaania ja sitten ei voi ruoka suussa keskustella teidän ihanien ihmisten kanssa...

saunaan siitä perkeleet niin nähdään kuka on mies..
..
..
prkl

kuinkas moni tästä jengistä tulee tuohon wtf miittiin??

jawhead muistutti, että sellanen kiva yhteinen saunasessio ois hyvä siä kesän miitissä. Täytyy vaan kattoo, et mihin mennään Särkästä saunoon. Vai riittääkö pelkkä naku-uinti näsijärvessä järjestyksenvalvojien juostessa perässä?

grossari: mikä on muumihevonen?

jawhead: saa nähä, tosiasiassa paikalle ei uskalla tulla kuitenkaan kukaan, ei ainakaan ilman sadan metrin turvaetäisyyttä...

No hyi helvetti, en minä ainakaan. Missä ja koska ja mikä se on?

Edit: JV:t vesijuoksee?

Muumihevonen on hevonen, joka on muumeissa. Se on jonkun jääkuningattaren tms. pahiksen horse.

Back
Ylös Bottom