Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OMFG!!! Viikinkiin sitten. :(Vittu, ei muuten enään oo kokista!! Sen kun ois kokenu täys ikäisenä........ :P
korjattu...no toiks sää ne liukkarit?
Sit luistaa hyvin, suksi kulkee ja niinpoispäin...
Dinho: mikä Aki?
Ja miks kaikki kirjottaa niin perkeleen nopeesti....
se joka toista haukkuu... no vähän mutta annetaan se sille anteekstuo reinzelli on ainakin ihan homo
Onko Reinzell saanut luvan taas h0m0stella vai mistä nyt tuulee?
Mä oon vaikkapa öö...MissEvilEve?Voi juma, mun piti just heittää samanlainen läppä!
Jos joku kysyy, niin sanottas väärät nickit...
Mä voisin olla joku... vaikka man of mystery, eli johnnyB
Ymmärsin vain jotenkin, että sait ohjeen olla kirjoittamatta tähän trediin. Väärinymmärrys siis. Eikä kysymykseni ollut tarkoitus olla negatiivinen.en, miten niin. Olet käsittänyt nyt aivan väärin. Täällä osaa muutkin kirjoittaa ja itse osaan välillä olla kirjoittamatta.
Joo siinä saa kyl laatan lentään.OMFG!!! Viikinkiin sitten. :(
B-suunnitelma on mennä B-rappuun, ellei A-suunnitelma (naiset) flaksaa...Mut missä on kaikki naiset?! Sinnehän tarvitaan niitäkin, jotta pariutuminen onnistuisi muidenkin kuin miehet+miehet osalta.. vai ollaanko ihan rehellisiä tunnustetaan että tästä miitistä ei saa ku pelkkää jorma+jorma settiä?!
nuuskahan on paskaa:wtf:tosimies käyttää nuuskaaa
En. Olet kuullut kateellisten panettelua. Itse Mike on sanonut, että se on ihan fine, kunhan se ei ole joka öistä ja joka postissa. Mullahan se lähti eräsitä syistä johtuen vähän näpistä.
Tottakai saan kirjoittaa mihin haluan ja en tarkoittanutkaan mitään pahaa äskeisessä viestissäni. Olen useammin kuitenkin kuullut positiivista palautetta siitä, että pidän yöketjussa, tai pidin yöketjussa tasoo yllä...
edit. taas ehtii väkee väliin, viestiä pukkaa kun Ilellä konsanaan.
...
Naiset.. nuo karvattomat miehen näköisetB-suunnitelma on mennä B-rappuun, ellei A-suunnitelma (naiset) flaksaa...