Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just kattelin ton blades of gloryn ja Old Schoolin.

Dinho: no totta munassa, heti herätessä piilottelin monta kertaa.
Koko päivän maalannut munaani kaikenlaisilla ja värisillä jutuilla...

edit: jaa, onko nyt pääsiäinen?

no aina voi munaa vähän piilottaa sinne minne se kuuluu ja joskus se maistuukin myös itselle aika hyvältä...

muna+muna=loppumaton tähtien sota miekkailu.

Kai meillä on siä särkässä pienet miekkailuskabat?

hau

siis minähän nukun ihan missä vaan ihan missä vaan asennossa, mutta täysin riippune nautitun alkoholin määrästä-

Noinhan me tehdään aina kun saadaan naaraspuoleinen olio kämpille raahattua baarista. Siinä saa muitsku kaks-ykköset paljon helpommin...

edit: jawhead: olikko laittamassa tonne mies+nainen=ystäviä-ketjuun vai ajattelitko nukkua meidän vieressä tänä yönä?

Mun valosapelilla pystyy ampumaan keltaisia lasernuolia! Taistelu asennossa sen väri muuttuu valkoiseksi, silloin se on 10 kertaa voimakkaampaa ja jähmeämpää!! Valkoista laseria täytyy käytön jälkeen ladata ainakin viisi minuuttia, vähän kuin command & conquerissa liittoutuneiden ydinpommia!!

Kauanko pystyt ampumaan keltaisia lasernuolia? Itse pystyn kanssa jonkin aikaa ja ne ovat vielä pitkänmatkan suhauksia...

Tästäkin saisi kivan leikin miitteihin, littaa sapelin keltaisilla lasernuolilla.

edit: tehdään muutaman hengen kanssa väijytys nakkigrillin katolta ja nesteytetään kaikki alapuolella pelosta jähmettyneet vihulaiset...

Meni sitten muijan kanssa poikki.

tää on mun eka posti tänne yöketjuun. Mitä täällä yleensä tehdään tai mistä puhutaan?

Muijat on tarkoitettu poikkaistaviksi.

Tunnetko minut, Reinzell?

:) hahahahahahha

taas se miettii päänahka jo raapimisesta punasena, että "kuka vit# toi reinzell-weinzell oikein on"

keep dreaming puppet.

edit: avasitko ne yhtäaikaa?

Back
Ylös Bottom