Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä unessa mä tiesin, ettei se mies ois halunnu olla isä, joten mä päätin säästää sitä tosiasioilta.

Varsin jaloa.

Maitoa täytyy tänään käydä ostamassa. En kyllä keksi yhtään syytä käydä sitä keskustasta, mutta se saa luvan välttää jos tekee mieli vielä myöhemmin käydä katselemassa asuja.

Mites lapsen oikeudet isään?

Mun mielestä pitäis ehottomasti perustaa jonkinnäköinen valvova elin, joka ratkois näitä unessa tapahtuvia rikoksia ja paranormaaleja ilmiöitä.

Jassoo, lämpömittari löi 18 celciusta eli aika pitkälti lämpö miun makkuu. Mukava kattella ikkunasta ku aurinko paistaa ja puut huojuu tuulessa.

Nyt kun muistelen, niin minä kyllä kerroin sille isälle! Se kysyi, että haluanko mä siltä mitään, vastasin että en tarvitse mitään ja sit sitä ei sen kummemmin enää kiinnostanu. Myöhemmin unessa kyllä en ollutkaan kertonut isälle. Ja sitten lopulta en ollut edes varma isästä. Ööööö...?!

Mikä oli lapsen nimi?

Enpäs muuten muista yhtään. Saatoin puhutella nimellä jossain vaiheessa, mutta nyt ei kyllä sytytä.

Sainpas syötyä ja tiskattua. Tykkään nukkua pitkään ja oli jo kiire ruoan laitossa, koska herätessäni edellisestä ateriasta oli jo 13 tuntia. Perhanan katabolia peikko. Ei muutakuin ulos ihmettelemään mitä siellä tapahtuu.

Nyt kun muistelen, niin minä kyllä kerroin sille isälle! Se kysyi, että haluanko mä siltä mitään, vastasin että en tarvitse mitään ja sit sitä ei sen kummemmin enää kiinnostanu. Myöhemmin unessa kyllä en ollutkaan kertonut isälle. Ja sitten lopulta en ollut edes varma isästä. Ööööö...?!

Enpäs muuten muista yhtään. Saatoin puhutella nimellä jossain vaiheessa, mutta nyt ei kyllä sytytä.

Kun sulla tuntuu olevan melko sekopäinen uni takana, niin en tiedä miten naatiskelet mankkus, mutta kokeileppa ennen unta ja sitten vielä noita sun "lonkeroita". Saattaa olla että se lapsi synnyttää sinut ja sulla on lapsen isä nimi tai mitä tahansa siltä väliltä. :D

Mitä sitä söis tänäään?

Tonnikalaa ja couscusta?

Melkonen unonen :)

Kun sulla tuntuu olevan melko sekopäinen uni takana, niin en tiedä miten naatiskelet mankkus, mutta kokeileppa ennen unta ja sitten vielä noita sun "lonkeroita". Saattaa olla että se lapsi synnyttää sinut ja sulla on lapsen isä nimi tai mitä tahansa siltä väliltä. :D

Mankkua en kyllä juuri nautiskele, tablettina joskus kun muistaa, eli kerran kuussa. Tuo oli hyvinkin rauhallinen ja seesteinen uni, eli ei itselle tuntunut kauhean sekavalta. Arginiini iltaisin nautittuna sen sijaan takaa useinkin melkoisia episodeja yöaikaan. Olen kuristanut/hapettanut keilaradan henkilökuntaa, hakannut ihmisiä rautakangella jauhelihaksi ym.mukavaa ja seesteistä.

Taidampa pistää läskini liikkeelle ja juosta tuonne salille..

Saa sitten alkuviikon kävellä hassusti kun jalat ihan muusina. :D

Läsnä

- - - Updated - - -

Mites kuntit, ootteko ajellu tänään?

image.webp

Kissat ne on niin mukavia. Saat koko kämpän siivottua ja lattiat luututtua, teet välipalaks proteiinisheikin ja istut sohvalle sitä juomaan. Nostat sheikkerin huulille ja kissa puree sua kyynärpäähän, arviolta neljä desiä heraa nenässä, naamalla ja sylissä.

Back
Ylös Bottom