Aika hyvähän tuo on, koska säästyy elatusmaksuilta. Kuka sitä nyt jälkikasvuunsa haluaisi vaikuttaa?
Siinä unessa mä tiesin, ettei se mies ois halunnu olla isä, joten mä päätin säästää sitä tosiasioilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hyvähän tuo on, koska säästyy elatusmaksuilta. Kuka sitä nyt jälkikasvuunsa haluaisi vaikuttaa?
Siinä unessa mä tiesin, ettei se mies ois halunnu olla isä, joten mä päätin säästää sitä tosiasioilta.
Mites lapsen oikeudet isään?
Eipä tuo tuntunu kaipaavan.
KYllä se lapsi isäänsäki kaipaa varmasti.
Mites lapsen oikeudet isään?
Mikä oli lapsen nimi?Jos nyt ei yhtä unta lähdetä turhan pitkälle analysoimaan.
Mikä oli lapsen nimi?
Nyt kun muistelen, niin minä kyllä kerroin sille isälle! Se kysyi, että haluanko mä siltä mitään, vastasin että en tarvitse mitään ja sit sitä ei sen kummemmin enää kiinnostanu. Myöhemmin unessa kyllä en ollutkaan kertonut isälle. Ja sitten lopulta en ollut edes varma isästä. Ööööö...?!
Enpäs muuten muista yhtään. Saatoin puhutella nimellä jossain vaiheessa, mutta nyt ei kyllä sytytä.
Mitä sitä söis tänäään?
Nyt kun muistelen, niin minä kyllä kerroin sille isälle! Se kysyi, että haluanko mä siltä mitään, vastasin että en tarvitse mitään ja sit sitä ei sen kummemmin enää kiinnostanu. Myöhemmin unessa kyllä en ollutkaan kertonut isälle. Ja sitten lopulta en ollut edes varma isästä. Ööööö...?!
Enpäs muuten muista yhtään. Saatoin puhutella nimellä jossain vaiheessa, mutta nyt ei kyllä sytytä.

Kun sulla tuntuu olevan melko sekopäinen uni takana, niin en tiedä miten naatiskelet mankkus, mutta kokeileppa ennen unta ja sitten vielä noita sun "lonkeroita". Saattaa olla että se lapsi synnyttää sinut ja sulla on lapsen isä nimi tai mitä tahansa siltä väliltä. :D
Mites kuntit, ootteko ajellu tänään?