Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks tuota potkupallua ei tartte kahtua yhtään :D
Ei tartte ei, mutta onneksi MM-jalkapalloa saa kohta katsoa. Tosin pari peliä/päivä olisi kyllä parempi, tuota päivän kolmatta peliä katsotaan yleensä jo aika puuduksissa :D
No juu. Vaikka minäkin kerran tai kahdesti vuodessa tätä jääkendoilua seuraan niin eipä tuota montaa peliä päivään jaksaisi katsoa. En nyt ihan niin intohimoinen ole. En edes melkein muistanut että tänään on Suomi-Usa :D Kukin tyylillään ja kattoo sitte sitä mistä tykkää. Minä voin kahtua potkupalloo jos on semmosta seuraa jossa kaikki muut kattoo ja on kiinnostuneita. Siinä salaa innostuu iteki vaikkei edes tiedä ketkä pelaa...

Mää tykkään tämmösistä shortsikeleistä, ei tartte turhan paljoa vaatetta vetää päälle. Salilleki meinas tukehtua ja autoon kans. Onneksi tuo mun ruosteinen ranskatar kuljettaa uskollisesti.
Lupaa huomiselle iltapäivälle +28, pitäisköhän ottaa ajohousuista vuoret jo pois...
Lupaa huomiselle iltapäivälle +28, pitäisköhän ottaa ajohousuista vuoret jo pois...
Olisin halunnu mennä kahtomaan. En päässy. Möh :(
Oletko eilen ja tänään ajanut vuorien kanssa? Munathan siinä paistuu näillä keleillä.
Nyt jos mulla olis auto niin lähtisin vähä kruisailee kylille. Eli joskus sitä autoakin kaipais näköjää..
Tänään oli ihan ajofarkut ja huppari, sit kävin vähän pidemmän lenkin niin huppari vaihtui nahkatakkiin.
Eli en sentään:D
Käy pyörällä. Kerkee kattellakki paljo paremmin ku autoillessa. Jos ei sitten lyö autoa pervoparkkiin kadunlaitaan ja tuijjotella siitä häpeilemättömästi ohikulkijoita.
Osta nahkat. Ei kai dukella muoviasus voi ajaa?
Ennen piikkini myymistä kun jo auton omistin, en viitsinyt ajohousuja käyttää kuin mahdollisten sadekuurojen aikaan tai alle 15 lämpötiloissa pilvisellä säällä. Vuorit niistä on ollut irti ties kuinka kauan.
No niin, nyt se on oikein kirjoitettu. Ainut sana minkä kohdalla minä olen kielipoliisi.
No 1.6 sit Louhela Jam. Ilmaiskeikkojahan nää, massit :kippis1: