Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tartte ei, mutta onneksi MM-jalkapalloa saa kohta katsoa. Tosin pari peliä/päivä olisi kyllä parempi, tuota päivän kolmatta peliä katsotaan yleensä jo aika puuduksissa :D

No juu. Vaikka minäkin kerran tai kahdesti vuodessa tätä jääkendoilua seuraan niin eipä tuota montaa peliä päivään jaksaisi katsoa. En nyt ihan niin intohimoinen ole. En edes melkein muistanut että tänään on Suomi-Usa :D Kukin tyylillään ja kattoo sitte sitä mistä tykkää. Minä voin kahtua potkupalloo jos on semmosta seuraa jossa kaikki muut kattoo ja on kiinnostuneita. Siinä salaa innostuu iteki vaikkei edes tiedä ketkä pelaa...

Mää tykkään tämmösistä shortsikeleistä, ei tartte turhan paljoa vaatetta vetää päälle. Salilleki meinas tukehtua ja autoon kans. Onneksi tuo mun ruosteinen ranskatar kuljettaa uskollisesti.

No juu. Vaikka minäkin kerran tai kahdesti vuodessa tätä jääkendoilua seuraan niin eipä tuota montaa peliä päivään jaksaisi katsoa. En nyt ihan niin intohimoinen ole. En edes melkein muistanut että tänään on Suomi-Usa :D Kukin tyylillään ja kattoo sitte sitä mistä tykkää. Minä voin kahtua potkupalloo jos on semmosta seuraa jossa kaikki muut kattoo ja on kiinnostuneita. Siinä salaa innostuu iteki vaikkei edes tiedä ketkä pelaa...

Jos tehdään sellainen sopimus, että sinä et käytä enää termiä potkupallo ja minä en tee sellaista lakialoitetta, missä sut määrätään piiskattavaksi joka perjantai Wilhelmin yksinvaltiuden alkaessa. Miltäs kuulostais?

:)

Oli kuulkaas niin seksistinen vaate että jäi maidotkin ostamatta. Punainen todella iso reikäinen villa pitsi paita. Asu oli vaan pilattu laittamalla toppi alle.

- - - Updated - - -

Eikä ollut kyllä lämpötilasta kiinni siinä auringossa etteikö toppia olisi voinut jättää pois.

Nyt jos mulla olis auto niin lähtisin vähä kruisailee kylille. Eli joskus sitä autoakin kaipais näköjää..

Mää tykkään tämmösistä shortsikeleistä, ei tartte turhan paljoa vaatetta vetää päälle. Salilleki meinas tukehtua ja autoon kans. Onneksi tuo mun ruosteinen ranskatar kuljettaa uskollisesti.

Lupaa huomiselle iltapäivälle +28, pitäisköhän ottaa ajohousuista vuoret jo pois...

Nyt jos mulla olis auto niin lähtisin vähä kruisailee kylille. Eli joskus sitä autoakin kaipais näköjää..

Käy pyörällä. Kerkee kattellakki paljo paremmin ku autoillessa. Jos ei sitten lyö autoa pervoparkkiin kadunlaitaan ja tuijjotella siitä häpeilemättömästi ohikulkijoita.

Lupaa huomiselle iltapäivälle +28, pitäisköhän ottaa ajohousuista vuoret jo pois...

Osta nahkat. Ei kai dukella muoviasus voi ajaa?

Tänään oli ihan ajofarkut ja huppari, sit kävin vähän pidemmän lenkin niin huppari vaihtui nahkatakkiin.
Eli en sentään:D

Vähän jo ihmettelinkin vaikka onhan se kyllä kuitenkin hieman viileämpää selkeästi pidempää ajoa ajaa nopeammilla vauhdeilla. Ennen piikkini myymistä kun jo auton omistin, en viitsinyt ajohousuja käyttää kuin mahdollisten sadekuurojen aikaan tai alle 15 lämpötiloissa pilvisellä säällä. Vuoret niistä on ollut irti ties kuinka kauan.

Käy pyörällä. Kerkee kattellakki paljo paremmin ku autoillessa. Jos ei sitten lyö autoa pervoparkkiin kadunlaitaan ja tuijjotella siitä häpeilemättömästi ohikulkijoita.

Osta nahkat. Ei kai dukella muoviasus voi ajaa?

Ja jos on tumma visiiri niin voi valoissa tarkkailla jalankulkijoita ihan huomaamatta. Kavereilta kuulin.

Nahkatakki riittää, nahkahousut ei taida olla ihan mun juttu:D

Ennen piikkini myymistä kun jo auton omistin, en viitsinyt ajohousuja käyttää kuin mahdollisten sadekuurojen aikaan tai alle 15 lämpötiloissa pilvisellä säällä. Vuorit niistä on ollut irti ties kuinka kauan.

No niin, nyt se on oikein kirjoitettu. Ainut sana minkä kohdalla minä olen kielipoliisi.

Back
Ylös Bottom