Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä terveellä miehellä seisokki on ihan refleksi! Ehdollistunut tosin niin että toimii vain kumppanin kohdalla... köh.. Ymmärtäisin toki jos kättä amputoidaan just tai jotain vastaavaa, homma ei heti lähde nousuun.
Nähdäkseni tuolla tavalla tilanne vaan tulee pahemmaksi, kunnes se menee ratkeamis pisteeseen ja se alkaa reenailemaan ja panemaan tai kunnes sä kyllästyt.
Lyön heti jos sellasia tulee metriä lähemäks joten mahdoton skenaario.Ts olet taistelu valmiina lemmen julma valtika kovana kuin kruppin teräs heti kun mikä tahansa suohirviö ja mätisäkki kouraisee siihen malliin että ois pano hommia??
Yks vaihtoehto tämäki, tai kaks tarkemmin sanottuna. Minä en pelkää mitenkään meidän yhteisten mielenkiinnonkohteiden tai harrastusten puutetta sinällään, mutta kyllähän se silti vähä mietityttää, että "mitä jos" tai "mitä kun". Sanomattaki on selvää, että parisuhde muuttuu kun elämäntavat muuttuu, mutta mun elämäntavat oli kohdallaan ennen parisuhdetta ja parisuhde sai mut ihan sivuraiteille kaikesta.
Lyön heti jos sellasia tulee metriä lähemäks joten mahdoton skenaario.
Mikä??? :DKahlaajalintu = Yle
func = Soini
Johtopäätöksenä Karhu on paras, ja minä.
Mä en oo yhtä kova sonni. Mä oon kieltäytyny, ku ei oo huvittanu
Tuli vaan semmonen hetki vastaan joka muistutti eräästä haistapaska-haastattelusta. :D
Etäisesti toki.
"kasvettiin erilleen"
Voisin kuvitella, että tarpeeksi monen vuoden jälkeen, väsyneenä ja stressaantuneena, ei välttämättä aina ole heti taisteluvalmiudessa.
Kyllääää. Mutta ei tule unohtaa sitä alkoholin määrää joka on vaadittu tämän luovan ja kokeellisen tilan saavuttamiseksi.Kuulostaaki melko haistapaska haastatteluta jos tuosta on se tullut mieleen
Ei. Ollaan kasvettu muuten aika hyvin yhteen, mutta minä ja mun harrastus mun kropan kans SEKÄ minä ja mun uus tutustuminen mun kropan kans, eli kaikenlaisen hormonaalisen ehkäsyn jättäminen yms. En vaan ymmärrä miksi on niin iso ongelma, että pusken salilla ja kerään massaa ja oon tyytyväisempi itteeni? Tosi kärjistettyä tekstiä ja puolet jätetty pois, mutta silti...
Minäkin näen asioita nyt monista kulmista.
Näkökulmia mistä katsoo ja mikä se tulema on, että oliko se erilleen vaikos yhteen kasvamista.
Että miksikös on ongelma. Voiskos se johtua siitä, että aika monella meistä on mielessä kuva siitä unelma vartalosta naisella/miehellä (toisilla molemmista). Tämän lisäksi on myös kuva niistä vartaloista jotka aiheuttavat niitä negaatioita. Suhteessa toisen lihominen tai muuttuminen saattaa muuttaa sitä kuvaa siihen negatiiviseen suuntaan.
Voisko se olla tästä kyse??