Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä terveellä miehellä seisokki on ihan refleksi! Ehdollistunut tosin niin että toimii vain kumppanin kohdalla... köh.. Ymmärtäisin toki jos kättä amputoidaan just tai jotain vastaavaa, homma ei heti lähde nousuun.

Kyllä terveellä miehellä seisokki on ihan refleksi! Ehdollistunut tosin niin että toimii vain kumppanin kohdalla... köh.. Ymmärtäisin toki jos kättä amputoidaan just tai jotain vastaavaa, homma ei heti lähde nousuun.

Ts olet taistelu valmiina lemmen julma valtika kovana kuin kruppin teräs heti kun mikä tahansa suohirviö ja mätisäkki kouraisee siihen malliin että ois pano hommia??

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nähdäkseni tuolla tavalla tilanne vaan tulee pahemmaksi, kunnes se menee ratkeamis pisteeseen ja se alkaa reenailemaan ja panemaan tai kunnes sä kyllästyt.

Yks vaihtoehto tämäki, tai kaks tarkemmin sanottuna. Minä en pelkää mitenkään meidän yhteisten mielenkiinnonkohteiden tai harrastusten puutetta sinällään, mutta kyllähän se silti vähä mietityttää, että "mitä jos" tai "mitä kun". Sanomattaki on selvää, että parisuhde muuttuu kun elämäntavat muuttuu, mutta mun elämäntavat oli kohdallaan ennen parisuhdetta ja parisuhde sai mut ihan sivuraiteille kaikesta.

Ts olet taistelu valmiina lemmen julma valtika kovana kuin kruppin teräs heti kun mikä tahansa suohirviö ja mätisäkki kouraisee siihen malliin että ois pano hommia??
Lyön heti jos sellasia tulee metriä lähemäks joten mahdoton skenaario.

Yks vaihtoehto tämäki, tai kaks tarkemmin sanottuna. Minä en pelkää mitenkään meidän yhteisten mielenkiinnonkohteiden tai harrastusten puutetta sinällään, mutta kyllähän se silti vähä mietityttää, että "mitä jos" tai "mitä kun". Sanomattaki on selvää, että parisuhde muuttuu kun elämäntavat muuttuu, mutta mun elämäntavat oli kohdallaan ennen parisuhdetta ja parisuhde sai mut ihan sivuraiteille kaikesta.

"kasvettiin erilleen"

- - - Updated - - -

Lyön heti jos sellasia tulee metriä lähemäks joten mahdoton skenaario.

On se kova!

- - - Updated - - -

Kahlaajalintu = Yle
func = Soini

Johtopäätöksenä Karhu on paras, ja minä.
Mikä??? :D

Mä en oo yhtä kova sonni. Mä oon kieltäytyny, ku ei oo huvittanu

En nyt lähtisi noinkaan sanomaan. Sillon haarvoin kun saa niin pitää käyttää tilaisuus hyväkseen.

"kasvettiin erilleen"

Ei. Ollaan kasvettu muuten aika hyvin yhteen, mutta minä ja mun harrastus mun kropan kans SEKÄ minä ja mun uus tutustuminen mun kropan kans, eli kaikenlaisen hormonaalisen ehkäsyn jättäminen yms. En vaan ymmärrä miksi on niin iso ongelma, että pusken salilla ja kerään massaa ja oon tyytyväisempi itteeni? Tosi kärjistettyä tekstiä ja puolet jätetty pois, mutta silti...

Voisin kuvitella, että tarpeeksi monen vuoden jälkeen, väsyneenä ja stressaantuneena, ei välttämättä aina ole heti taisteluvalmiudessa.

No ite onkin joutunut aina olemaan se aktiivisempi osapuoli suhteissa noiden pyyntöjen suhteen että silloin kun nainen on sille päälle sattunu niin tilaisuudet on ollu vain hyvästä. :D

Kyl mää lähen nyt koisimaan.

Pankaa menemään ja menkää panemaan te ketkä pystytte!

Ei. Ollaan kasvettu muuten aika hyvin yhteen, mutta minä ja mun harrastus mun kropan kans SEKÄ minä ja mun uus tutustuminen mun kropan kans, eli kaikenlaisen hormonaalisen ehkäsyn jättäminen yms. En vaan ymmärrä miksi on niin iso ongelma, että pusken salilla ja kerään massaa ja oon tyytyväisempi itteeni? Tosi kärjistettyä tekstiä ja puolet jätetty pois, mutta silti...

Näkökulmia mistä katsoo ja mikä se tulema on, että oliko se erilleen vaikos yhteen kasvamista.
Että miksikös on ongelma. Voiskos se johtua siitä, että aika monella meistä on mielessä kuva siitä unelma vartalosta naisella/miehellä (toisilla molemmista). Tämän lisäksi on myös kuva niistä vartaloista jotka aiheuttavat niitä negaatioita. Suhteessa toisen lihominen tai muuttuminen saattaa muuttaa sitä kuvaa siihen negatiiviseen suuntaan.

Voisko se olla tästä kyse??

Näkökulmia mistä katsoo ja mikä se tulema on, että oliko se erilleen vaikos yhteen kasvamista.
Että miksikös on ongelma. Voiskos se johtua siitä, että aika monella meistä on mielessä kuva siitä unelma vartalosta naisella/miehellä (toisilla molemmista). Tämän lisäksi on myös kuva niistä vartaloista jotka aiheuttavat niitä negaatioita. Suhteessa toisen lihominen tai muuttuminen saattaa muuttaa sitä kuvaa siihen negatiiviseen suuntaan.

Voisko se olla tästä kyse??

AAAAAARRRGGGHHHHH! Joo, vittu. Viesti on, että haluan panna kaikkia, mutta näitä suostun vaan panemaan poikakaverin kans. EI, POJAT, EI. Te tiiätte, ei.

Back
Ylös Bottom