Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jännät unet. Olin raskaana, synnytin, lapsi oli kaunis kuin mikä. Isä oli tiedossa mutten hänelle edes kertonut. Uni skippas kohtaan kun lapsi oli jo teini-ikäinen ja halusin lähettää hänet Helsinkiin tapaamaan "äidin vanhoja kavereita". Kaikenlaista. En kyllä enää juo lonkeroa noi lähellä nukkumaanmenoaikaa.

^^Eipäs syytetä lonkeroa tuollaisista harhaisista unista. Epäilen että olet vahingossa (tai tarkoituksella) hörpönnyt vettä siitä pahaisesta Itä-Vantaalaisesta ojasta, sillä tuon unen yksityiskohdat viittaavat kovasti kyseiseen alueeseen. Noiduttua vettä!

^^Eipäs syytetä lonkeroa tuollaisista harhaisista unista. Epäilen että olet vahingossa (tai tarkoituksella) hörpönnyt vettä siitä pahaisesta Itä-Vantaalaisesta ojasta, sillä tuon unen yksityiskohdat viittaavat kovasti kyseiseen alueeseen. Noiduttua vettä!

Jos minä ikinä suuni kiinni pidän, niin se on silloin kun uimalla sitä mutajokea ylitän! Säästin parahdukset vastarannalle. Minä epäilen, että tuo öinen laivanupotuspeli, mikä täällä on ollu käynnissä, kirvoitti yhdessä mojitolonkeron kanssa tämän uniepisodin.

Ajattelin mennä tämmösellä perusreseptillä, että 1 annos vähintään kerran päivässä. Annostusta nostetaan tarpeen mukaan.

Jaa, tuo 1 annos on kyllä ihan liikaa.

En pidä yleensä ihmisvilinästä, koska siellä on usein liikaa vaatteita ja inhoan nykyisin shoppailua. Tänään voisi kuitenkin käydä vilkaisemassa joko esillä on liikkuvia seksistisiä asuja. Heti tekosyyn keksittyäni.

Jännät unet. Olin raskaana, synnytin, lapsi oli kaunis kuin mikä. Isä oli tiedossa mutten hänelle edes kertonut. Uni skippas kohtaan kun lapsi oli jo teini-ikäinen ja halusin lähettää hänet Helsinkiin tapaamaan "äidin vanhoja kavereita". Kaikenlaista. En kyllä enää juo lonkeroa noi lähellä nukkumaanmenoaikaa.

Aika raakaa tollanen, että jätät isille kertomatta!

Aika raakaa tollanen, että jätät isille kertomatta!

No tuossahan oli niinkin moraalitonta toimintaa, kuin että lapsi oli saanut alkunsa yhden yön kikatuksesta. Unen loppupuolella kaunis tyttäreni kuitenkin näytti ihan muulta kuin minun ja oletetun isänsä yhdistelmältä, joten aloin epäillä mahdollista isäkandidaattia. Nyt on siis vähän itsellekin vielä auki, että kuka sen mun tyttären isä olikaan. Täytynee ensi yönä jatkaa unta ja katsoa löytyykö lisävalaistusta asiaan.

Olen eilen polttanut naamani urheillessa. Keskellä otsaakin menee hieno raja huivista. Kiva hei!

Back
Ylös Bottom