ARRRGGGHHHHTTTTT! Joo, vittu. Viesti on, että haluan panna kaikkia, mutta näitä suostun vaan panemaan poikakaverin kans. EI, POJAT, EI.
Ontuuko toi mun logiikka jollain tapaa nyt sit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ARRRGGGHHHHTTTTT! Joo, vittu. Viesti on, että haluan panna kaikkia, mutta näitä suostun vaan panemaan poikakaverin kans. EI, POJAT, EI.
^^Eipäs syytetä lonkeroa tuollaisista harhaisista unista. Epäilen että olet vahingossa (tai tarkoituksella) hörpönnyt vettä siitä pahaisesta Itä-Vantaalaisesta ojasta, sillä tuon unen yksityiskohdat viittaavat kovasti kyseiseen alueeseen. Noiduttua vettä!
Minä rakastan teitä.

Jospa laivanupotukset nyt jäis, kun ajattelin alottaa semmosen seksikuurin.
Kerroppa lissää, voisin itekin harkita.
Ajattelin mennä tämmösellä perusreseptillä, että 1 annos vähintään kerran päivässä. Annostusta nostetaan tarpeen mukaan.
Kyllä ihan kotoa otetaan. Ilma on nyt puhdistettu puhumalla ja panemalla, niin jatketaan samalla linjalla.
Toivotan onnea ja menestystö tälle projektille. Olen aavistuksen epäileväinen tuon suhteen, mutta toivotaan.
Ajattelin mennä tämmösellä perusreseptillä, että 1 annos vähintään kerran päivässä. Annostusta nostetaan tarpeen mukaan.
Jännät unet. Olin raskaana, synnytin, lapsi oli kaunis kuin mikä. Isä oli tiedossa mutten hänelle edes kertonut. Uni skippas kohtaan kun lapsi oli jo teini-ikäinen ja halusin lähettää hänet Helsinkiin tapaamaan "äidin vanhoja kavereita". Kaikenlaista. En kyllä enää juo lonkeroa noi lähellä nukkumaanmenoaikaa.
Aika raakaa tollanen, että jätät isille kertomatta!
Aika raakaa tollanen, että jätät isille kertomatta!