Sanze
Friba-apina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi Sanze! Töissä, pakko on köyhän töissä käydä. Mitä Sanzen pääsiäiseen sisältyy?Päivää päivää! Mites J3pa viettää pääsiäisensä?![]()
Moi Sanze! Töissä, pakko on köyhän töissä käydä. Mitä Sanzen pääsiäiseen sisältyy?
Mun pääsiäisee sisältyy vaikka ja mitä. Tänään alotetaan seuraamalla jääkiekkoa, huomenna mm. synttäri-/grillibileet ja sellasta :DTäältä pois? :D Kuulostaa pahalta.Töitä...Yhhhyh. Kiva, että pääsee täältä neljäks päiväks poisMun pääsiäisee sisältyy vaikka ja mitä. Tänään alotetaan seuraamalla jääkiekkoa, huomenna mm. synttäri-/grillibileet ja sellasta :D

Täältä pois? :D Kuulostaa pahalta.
KÄRPÄT!!!![]()

Tänään minulle selvisi, etten ole edes kova jätkä. Väänsin jalkatreeniä minkä kerkesin, pyörrytti, silmissä pimeni ja huono olo vaivasi. Mutta ei, oksennus ei vain tullut. Hetken jo ajattelin työntäväni sormetkin kurkkuun, mutta lopulta päätin vain hyväksyä tosiasian ettei minussa ole tarpeeeksi miestä.
^En, siihen hommaan aion hankkia pääkallohautakivikuolematikaritribaalin.
Onko Johnny osienhakureissulla?
Otatko sen massiivisen meisselin varteen?
Tänään minulle selvisi, etten ole edes kova jätkä. Väänsin jalkatreeniä minkä kerkesin, pyörrytti, silmissä pimeni ja huono olo vaivasi. Mutta ei, oksennus ei vain tullut. Hetken jo ajattelin työntäväni sormetkin kurkkuun, mutta lopulta päätin vain hyväksyä tosiasian ettei minussa ole tarpeeeksi miestä.
Osta fitnesstukun only one advanced-kapseleita, jos ei 30min päästä yrjöä lennä korvistakin niin on ihme.