Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi Sanze! Töissä, pakko on köyhän töissä käydä. Mitä Sanzen pääsiäiseen sisältyy?

Töitä...Yhhhyh. Kiva, että pääsee täältä neljäks päiväks pois :) Mun pääsiäisee sisältyy vaikka ja mitä. Tänään alotetaan seuraamalla jääkiekkoa, huomenna mm. synttäri-/grillibileet ja sellasta :D

Tänään minulle selvisi, etten ole edes kova jätkä. Väänsin jalkatreeniä minkä kerkesin, pyörrytti, silmissä pimeni ja huono olo vaivasi. Mutta ei, oksennus ei vain tullut. Hetken jo ajattelin työntäväni sormetkin kurkkuun, mutta lopulta päätin vain hyväksyä tosiasian ettei minussa ole tarpeeeksi miestä.

Aijai, kikserin keväthuoltoa tehdessäni huomasin että etujarru on melko ilmavan tuntunen taas. Aloin jo kauhuskenaarioita päässäni kehitteleen että pitääkö saatana koko pääsylinteri vaihtaa. Äsken huomasin, että mullehan tullaan se vaihtamaan ihan valmistajan piikkiin kun ovatten paskaa asentaneet siihen. Samanlainen paska oli jo viime kesänä. Jeeeeee.

Tänään minulle selvisi, etten ole edes kova jätkä. Väänsin jalkatreeniä minkä kerkesin, pyörrytti, silmissä pimeni ja huono olo vaivasi. Mutta ei, oksennus ei vain tullut. Hetken jo ajattelin työntäväni sormetkin kurkkuun, mutta lopulta päätin vain hyväksyä tosiasian ettei minussa ole tarpeeeksi miestä.

Jos oksu olis tullu niin olistiko välittömästi koittanu hommata naistaki?

^En, siihen hommaan aion hankkia pääkallohautakivikuolematikaritribaalin.

Onko Johnny osienhakureissulla?

Aprillipila pelaa jo kuin märkä unelma. Mutta on täällä kamalasti ducateja!

- - - Updated - - -

Täällä on tullut taas vähän arvostusta skandinaavista suunnitteluosaamista kohtaan, esim vessanpytty täällä hotellihuoneessa on sievä ja kromi kiiltää mutta selvästikään sen suunnittelussa ei ole otettu huomioon että joku saattaisi tehdä siihen kakan. Onneksi on henkari!

Futtermukkerilta vois löytyä siihen tyhjään tilaan laitettavaksi suuret määrät lotationia.

Osta fitnesstukun only one advanced-kapseleita, jos ei 30min päästä yrjöä lennä korvistakin niin on ihme.

Alkaa palikat pikkuhiljaa kotiutua:love:

2014-04-17 14.10.04-1.webp

Back
Ylös Bottom