Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan. Eilen nosti eräässä palaverissa pienen hymyn huulille, kun eräällä itseäni pari kymmentä vuotta vanhemmalla herrasmiehellä pärähti puhelin soimaan kesken kaiken. Soittoäänenä oli Coolion Gangsta's Paradise. Kova!

Mä repesin nauruun ku Kiinast palattuani pomon puhelin soi ekaa kertaa: Cheek - Kuka muu muka :lol2:
Sanoinki hälle, että mitä täällä tapahtuu!

Kyllä mullekin tuli nyt suuri hinku keksiä itselle joku persoonallinen soittoääni. Onneksi kohta on neljä vapaapäivää aikaa keksiä semmoinen.

Mulla oli joskus kauan sitten soittoäänenä oma sävellys (alun perin tehty näytelmään ja oli jopa julkisesti esitetty näytelmäesityksissä sen yhden kauden eräässä harrastajateatterissa 1990-luvun puolenvälin paikkeilla). Nykyisin en ole jaksanut nähdä vaivaa asian suhteen.

Toki toki.. Ei tässä nyt ihan amatöörejä olla. Alkaa jo paljaskikkelöinti painaa, tänään illaksi kotiin.

- - - Updated - - -

Paavia en nähny. Sillä oli ainakin hetki sitten vielä myynnissä harrikka, muistaakseni porsteri. Ajokohan ite sillä kertaakaan? Onkohan siitä kuvaa?

- - - Updated - - -

Ja ens viikolla työn ikeeseen. Se tarkottaa tämän palstan tason nousua. Tai laskua.

- - - Updated - - -

Mä en tajua miten mä selviän tästä elämästä.

Mun pitäs ehkä vähän jeesata sua. Aloitetaan siitä lussusta kumista.

Jep, joskus oikeesti syöksyny nanosekunnissa selaamaan sähköpostia (usein voi lähetyttää sen oman hakemuksensa kopion sähköpostiinsa), jos sieltä vaikka löytyisi. Tai sitten tää "sanotko vielä sen osoitteen tarkemmin niin osaan varmasti perille?" Sitten googlettaa osoitteen ja siinä vaiheessa EHKÄ jo muistaa minne haki...

Ootte valinneet väärän alan. Se on paljon helpompaa, kun sopivia paikkoja tulee auki ehkä kolmen-neljän kuukauden välein ja niistäkin saa vain "Kiitos mielenkiinnostanne, mutta valintamme ei osunut Teihin juuri tällä kertaa..." vastauksen sitten joskus :D

Back
Ylös Bottom