Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos on paljon kuormaa, onko parempi

a) tehdä järjestelmällisesti jossain loogisessa järjestyksessä
b) sohia sieltä täältä sulkijalihaksen nypyttäessä kuin rellun releet

en osaa päättää

Jos on paljon kuormaa, onko parempi

a) tehdä järjestelmällisesti jossain loogisessa järjestyksessä
b) sohia sieltä täältä sulkijalihaksen nypyttäessä kuin rellun releet

en osaa päättää

Helppo ratkaisu kaikkeen on tietenki B, eli kakkonen. Johan siinä mainitaan sulkijalihaskin!

Valitsen siis vaihtoehdon b, ja laitetaan vielä lisäoptiona kadun toisella puolella olevasta grillikioskista ostettu aivan vitun härski lihapiirakka kolmella nakilla, pihvillä, munalla ja ananaksella!

- - - Updated - - -

Paniikki tunnelissa.

Muista toki ottaa tuo piirakan muna ilman karvoja, sit mausteita muistat jättää myös muille. Syöt siellä jos mahtuu, ja otat mukaan jos neiti lähtee.

Paniikki tunnelissa on aina parempi kuin nakki annelissa.

Itse kävin jää_hallilla syömässä vähän liikaa ja nyt olen läski. Fetalihapullat yrttiperunoilla, höystettynä runsaalla salaattipöydällä laittoivat ennenaikaisen synnytystarpeen tähän ajankohtaan. Yhtään ei myöskään väsytä. Mutta. Kuppi kahvia, Olavin deitti-ilmot ja taas jaksaa.

Suurin osa oli omasta päästä, täytyy myöntää. Ehkä jos kävisin joskus grillikioskilla, pääsisin sisälle paremmin näihin nakkikioski-one-linereiden ihmeelliseen maailmaan.

Skorpioni 24.10 - 22.11. Panopupu
Skorpionit ovat usein seksuaalisimmiksi tituleerattu horoskooppimerkki. He ovat tulisia ja eroottisia potenssiin sata ja heidän pauloihinsa on vaikea olla lankeamatta. Skorpionit eivät ikävä kyllä suhtaudu seksiin kovinkaan vakavasti, joten vaikka heiltä saattaa saada elämänsä kyydit, on heidän turha odottaa soittelevan sinulle enää uudestaan.

Tuliko jollekin yllätyksenä että olen skorpioni?

Jäähallillaa on kyllä hyvät lounassapuskat.

Ja maisemat.

Molemmat asianhaarat (khihih) ovat hyvin lokaatiosidonnaisia. Mutta maisemat ovat aina kohdallaan, kun itse olen paikalla.

Eventan kysymykseen vastaus: Kyllä todella tuli(n). Mä oon saanu susta semmosen kuvan, että olet erityisen herkkä ja tykkäät just kaikesta semmosesta tyttömäisestä lepertelystä, rakastat ja rakastelet hennolla otteella ja semmosella ihanalla tunteella. Sit tykkäät takertua kiinni ja vähän anellakin. Nakki annelissa on helppo hymyillä.

Piirakka jäi saamatta, kuljetussetä jota kutsun tässä yhteydessä "kyrpänaamaksi", tuli vartin etuajassa. Se oli se vartti jolloin minun piti ahtaa turpeaan kitapurjeeseeni tuo rasvan ja suolan pyhä liitto, jonka välitilassa olisi ollut sulassa sovussa niin synteettisessä kuoressa oleva b-luokan makkaravalmiste, kanan anaalista tullut proteiinipitoinen munasolu kuin myös etelän hetelmä josta yksikään pohjoismaalainen ei tiedä kasvaako se puussa vai maassa, eli ananas. Puhun siis lihapiirakasta. Vituttaa ankarasti kun verensokeri on alamaissa. Johtaja saa ostaa mulle ammeen jossa työskennellä jos haluaa pitää minut palkkalistoillaan. Tähän ammeessa työskentelyyn yhdistä sinivalaan kutuääntä muistuttavan stressimölyn ja sisällä tupakoinnin, näillä varotoimenpiteillä estän burn-outin.

Noh, näiden pakkispostauksien perusteella ensimmäinen mielikuva, jonka yhdistän sanaan eventa, on fistaaminen.
Kiitos ja anteeksi :nolo:

:lol2:

Minusta tuntuu että olen luomassa uutta latinaa. Eventan aiempi merkitys olikin jotenkin tylsä.

Kukapa meistä ei toisinaan loisi uutta latinaa.

- - - Updated - - -

JohnyV on muistaakseni vanha latinalainen intiaaninimi joka tulee sanoista "mies jonka muunmuassa ojentajat pullottavat"

Back
Ylös Bottom