Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis ei perkele! -12! Mitä ihmettä täällä tapahtuu! Kesä tänne ja heti!

Ei sitä ennekää oo maaliskuus kesää ollu. Kesähän alkaa perinteisesti joskus heinäkuussa. Että älä ny vielä sitä kovin innokkaana odottele vaan nauti talvesta. Mikäs tämän mukavampaa, ei oo sääskiä eikä kärpäsiä eikä parmoja eikä KUUMA.

Totta mutta muista se isoin miinus: pitkät takit naisilla.

Ei ole sisätiloissa. Ja akat on näyttäny roikottelevan ulkonaki jo kesäisissä kamppeissa vaikka vilposta on ollukki.

Lompsin kans epsanjaa 3,5 viiko pääst!

Vitsisnaistuu.

Aiotko mennä katsomaan härkätaistelua? Entäs osallistutko tanssikilpailuun? Majoitutko hotellissa vai hotellin pihassa puolijoukkueteltassa? Me otettiin toi telttahomma, kun oli edullinen. Samalla otettiin semmonen opastettu turistikierros. Saa lainaan semmosen kunnon ghettoblasterin, mihin laitetaan C-kasettiäijältä saatu nauhoite. Se on kätevä, kun voi omaa tahtia mennä, painaa aina vaan pleitä sit kun on kartan osoittamassa kohdassa.

Vitsisnaistuu.

Aiotko mennä katsomaan härkätaistelua? Entäs osallistutko tanssikilpailuun? Majoitutko hotellissa vai hotellin pihassa puolijoukkueteltassa? Me otettiin toi telttahomma, kun oli edullinen. Samalla otettiin semmonen opastettu turistikierros. Saa lainaan semmosen kunnon ghettoblasterin, mihin laitetaan C-kasettiäijältä saatu nauhoite. Se on kätevä, kun voi omaa tahtia mennä, painaa aina vaan pleitä sit kun on kartan osoittamassa kohdassa.
Tuolla reitillä se pääkatu on melkoinen avenida. Parhaat ostospaikat yms.

Tanke, mycket naisjees. Otettii semmone ratkasu et mentis broidin kesämökille ja fiiatti vuokralle niin päästään kulukemahan. Ohjelmast en viel tiiä. Härkätappelu on niin julumaa ettei ilikee.

Kun näät jonkun espanjalaismimmin, kannattaa sanoa esim Hola mamacita barata. Varmasti pääsee panee.

Kirjotan muistivihkoon, jonka laitan mun matkustuspaidan rintataskuun. Ootko 100% varma kans?

mr_mallorca_axr.webp

Totta mutta muista se isoin miinus: pitkät takit naisilla.

Paitsi jos kyseessä on neuvostoliittolainen minkki. Sellaista säätä ei olekaan, jossa pitäisi pukeutua lämpimästi. Minä tiedän.

Se olis, kuntit, neukkarihomoilu tässä menossa aiheena tilaus/toimitusketju ja logistiikka. Ei muuten liity perseen vertaa mun osastoon tai mihinkään mikä minua kiinnostaisi mutta tällaista tämä johtoryhmähomoilu on. Teeskentelen kuitenkin sujuvasti kiinnostunutta ja olen tekevinäni juuri nyt muistiinpanoja. Välillä nyökkään päätäni hyväksyvän näköisenä.

PS. Pahoittelen karkeaa kielenkäyttöäni. Tarkoitukseni ei ollut homottelulla pilkata kyseistä seksuaalivähemmistöä. Toivottavasti kukaan, esim. sinisen fontin nimimerkki, joka alkaa J:lla ja päättyy B:hen, ei pahoittanut vulgääriydestäni mieltänsä.

No jos ei toimi niin naamassa vika.

Nyt on jännä töissä, käynnistyyköhä kaikki ohjelmat.

Mitäs mieltä MÖYKKYNEN on näistä tälläisistä moottoribensiinipäristimistä?

61861-calendar-gallery-featured-motorcycle-babes-march-2013-motorcycle-usa_1920x1080.webp

Kyynisyys ja sarkastisuus ovat ihmisluonteen hienoimmat ominaisuudet. Vakuuttunut tästä olen.

Mites muilla?

Mitäs mieltä MÖYKKYNEN on näistä tälläisistä moottoribensiinipäristimistä?

katso liitettä 113122

Olen iloinen, että kysyit. Minulla on niistä myös omakohtaista kokemusta.

- Vesiskootterilla olen ajanut usein Thaimaan Pattayalla joko yksin tai jonkun thaiminkin kanssa. Se on hupaisaa touhua. Maksaa muistaakseni 1000-1500THB/tunti eli 25-40€. Kruisailemalla pitkin Pattyan lahden rantoja pystyin samalla esittelemään ULTRAMASSIIVISTA keharin ruumistani hiekkakasojen päällä muna pystyssä makaaville turisteille.

- Moottoripyörällä olen ajanut kerran. Meillä oli mökillä vihreä ns. monttupyörä. Sain sen polkaistua käyntiin SUPERVAHVOILLA reisilihaksillani ja sain myös ykkösen silmään ja vehkeen liikkeelle. Ongelmaksi muodostui vaihteen vaihtaminen eli se ei onnistunut, joten jouduin jyräämään vain ykkösellä. Ääni ja savu oli eeppisellä tasolla mutta vauhti kävelyvauhdin tasoa => Vitutti => En ajanut enää toista kertaa.

- Nuo minkit ikäväkseni näyttävät hieman kevytkenkäisiltä, jota henkilökohtaisesti paheksun. Lisäksi ruumiit eivät ole kovin kireitä.

PS. Tarkoitukseni ei ole leimata koko naissukupuolta kevytkenkäiseksi tai läskiksi. Toivottavasti kukaan ei pahoittanut tästä mieltään.

Jahas kustannuspaikassa ollaan ja korostaisin olevani 3,5 viikon päästä Colosseumilla kikkeli paljaana, todella rajussa humalassa kahdentoista pullon sikspäkin kuoret päässä.

Tiiättekö sitä elokuvaa missä se jätkä saa vankilan suihkussa kyytä pyllyyn? Jos haluat kokea vastaavan tunteen ja samalla pitää takasämpyläneitsyytesi, suosittelen seuraavaa konstia:

-valvo sunnuntaina vähän liian myöhään ja tee vaikka pari ujoa mukia
-laita kello soimaan maanantaiaamuksi ennen kuutta
-välittömästi kun kello pirahtaa, hyppää juoksuasufirmasta ostamaasi urheilutekstiiliin ja karauta neljäntoista asteen pakkaseen luulleen että on esim kaksi astetta lämmintä
-juokse

Suosittelen!

Muistanks väärin vai oliks tällä foorumilla tyttö nimeltä Kerttu K. Ja hänen nimimerkki oli hauska käännösväännösleikki tästä.

Hyvää päivää hänelle.

Muistaakseni oli ja hän oli ensiluokkainen sämpyläleipuri. Anekdoottina kerrottakoon että KerttuK saa sämpylään ensiluokkaisen koostumuksen lisäämällä taikinaan kauraleseitä. Sen sämpylän kun kuumana mursi ja siihen vähän voisulaa sekaan niin mies kuin mies oli myyty. KatriK saattoi eräänkin retkiluistelijan miälenvigaseksi sämpylällään. vrt Seireenin laulu

- - - Updated - - -

Kuumasämpyläoireyhtymään kuuluu mm lasittunut katse, epätietoisuus ajasta, paikasta ja pankkitilin saldosta sekä valkosormisuus. Pahimmillaan on esiintynyt myös päiväkausia jatkunutta origanismia.

Back
Ylös Bottom