Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sämpylät vaan mielessä heti aamusta. Tehkää vaikka töitä niin menee ohi.

Juoksuasuvirmaan en enää soita. Tiedusteltuani kokojen saatavuutta lähitulevaisuudessa kyseistä yrityksestä, sain niin ympäripyöreän ehkäjoskus -vastauksen, että haistakoon persettä, joka ei ole täynnä hyvää vittua. Vaan pahaa. Näin ollen, taidan joutua tilaamaan kyseiset asut ulkomailta, jolloin veroeurot (muunnos veromarkoiksi, kerro n. 5,95:llä) jää Jutalta saamatta. Mutta en suinkaan Somaliasta tilaa, vaikkakin paikallisen koneinsinöörin kroppa on hiukan eri luokkaa kuin tällaisen pohjoismaalaisen viikingin, jolloin kokoja todennäköisesti on jäljellä. Taidan soittaa Güntherin virmaan saksanmaalle, lähettäkööt hän muutaman makkarankuoren minulle!

Mulla on klo 11 pikku paltsu, taidan sluibata siihen saakka. Iltapäivä väkivahvaa työskentelyä! Laikka punasena. Eväätkin mukana niin ei tarvitse käydä syömässä, riittää kun käyn ruokatunnilla kuntosalilla.

Minun mielestä oli huvittava näky kun uimahallissa mieshenkilö tuli saunatiloista ja nousi pitkän altaan hyppykorokkeelle virittelemään uimalaseja päähänsä. Hän pyöritteli käsiään kuten kilpauimarit usein tekevät ja venytteli niskojaan. Sitten kun kaikki oli valmiina ja mies keskittyi kädet lanteilla hyppyynsä, uimavalvoja pilasi kaiken kertomalla miehelle että hän oli unohtanut uimahousut. Minua olisi kiinnostunut milloin hän itse huomaa tämän!

- - - Updated - - -

No perkeles kylläpäs tuo aika mennä roilottaa kun on mukavaa, minähän myöhästyn pikku paltsusta!

- - - Updated - - -

Jumalauta toisilla ei ole alkeellistakaan työmoraalia! Urakoitsijasetä soitti ja sanoi myöhästyvänsä. Mihin lie maahan unohtanut paperinsa?

Jumalauta toisilla ei ole alkeellistakaan työmoraalia! Urakoitsijasetä soitti ja sanoi myöhästyvänsä. Mihin lie maahan unohtanut paperinsa?

Tarkoittaako tämä sitä, että pienet erimielisyydet lupakäsittelijän kanssa on saatu sovittua? Konjakkipullo ja setelinippu hakemuksen välissä auttoivat?

Kyllä konjakkipieru ja setelinippu pakaroiden välissä auttoivat.

Tästä onkin luonteva jatkaa päivän lounasasioihin:

-wokkijutskaa, naisen käsin laittamaa
-fetasalaatti, naisen käsin leikkaamia kasviksia
-ruisleipä, naisen käsin voitelema
-joku violetti rahka, Litukasta, tod näk turkkilaisen setän käsin panema

Pannaankos muuten rahkaa vai kuinka ne se härskiyttää semmoseksi kiissuliksi? Eikös se oo kuitenkin lähtöjään ihan tavallista maitoa? Vai tulisko se uroslehmästä?

- - - Updated - - -

Tekis mieli vielä kysästä että mitä jätkät pekuloottoo tämmösestä GSX1400 möhkäleestä? Onko ihan homosohva vai kuinka? Pistäskö tommosen, säästäs muutaman tuhatlappusen verrattuna pemuun. Vai joko muu? Mitä vittua mä nyt teen tän asian kanssa, miks elämä on näin sietämättömän vaikeeta?

- - - Updated - - -

Joku rapistelee mun ikkunan takana. Tää on sentään toinen kerros. Uskaltasko avata kaihtimet? Onkohan se paisti-eventa?

- - - Updated - - -

Jos se kyttää mua ja yrittää nähdä edes vilauksen paljaasta kikkelistä.

Pannaankos muuten rahkaa vai kuinka ne se härskiyttää semmoseksi kiissuliksi? Eikös se oo kuitenkin lähtöjään ihan tavallista maitoa? Vai tulisko se uroslehmästä?

- - - Updated - - -

Tekis mieli vielä kysästä että mitä jätkät pekuloottoo tämmösestä GSX1400 möhkäleestä? Onko ihan homosohva vai kuinka? Pistäskö tommosen, säästäs muutaman tuhatlappusen verrattuna pemuun. Vai joko muu? Mitä vittua mä nyt teen tän asian kanssa, miks elämä on näin sietämättömän vaikeeta?

- - - Updated - - -

Joku rapistelee mun ikkunan takana. Tää on sentään toinen kerros. Uskaltasko avata kaihtimet? Onkohan se paisti-eventa?

- - - Updated - - -

Jos se kyttää mua ja yrittää nähdä edes vilauksen paljaasta kikkelistä.

Rahkaa pannaan nimenomaan siten, että se uroslehmän kermaviili hapatetaan minkkilehmän sämpylässä, siitähän se vieno savusilakan aromi siihen saadaan.

Hayabusa on varmaan ihan ookoo valinta, jos tykkää loikoilla sohvalla ja kehua muille kuinka iso vehje itellä on.

Paisti-eventa se varmaan kyllä on, tosin varoituksen sana on paikallaan: älä näytä sille mitään paljaskikkeliä, on kuulemma yks Uuden Maailman Järjestyksen kovimmista pihtareista kuitenkin. Jos pitää paljaskikkelöintiin kuitenkin ryhtyä, että uskallat kaihtimia raottaa, kannattaa laittaa se periskooppi ensin ikkunan alareunasta kurkkimaan. Jos se käy kiinni, on vielä mahdollista itse pysyä ikkunan oikealla puolella, kun päästää vähän vartta vaan enemmän ulos. Reggae-pamppu on hyvä noissa hommissa.

tsot tsot ei tässä mitään sulanutta muovia olla ostamassa vaan tämmöstä norsua: 66734-gsx-1400-100_2910.webp

No ei tässä kyllä aleta mitään kärmesnäyttelyä sitten pitämään jos vastapeluri on kerran niin mahdoton pihtari. Silläkin aikaa voi tehdä jotakin järkevämpää esim tilata netistä omenasorvin.

- - - Updated - - -

Rahkaa pannaan nimenomaan siten, että se uroslehmän kermaviili hapatetaan minkkilehmän sämpylässä, siitähän se vieno savusilakan aromi siihen saadaan.

Tässä on muuten aina kauhea kähmy ravintoloitsijalla: minkkilehmää myydään ihan naama peruslukemilla uroslehmähärkäsonnina.

Tunge se ulos ikkunasta, Tiedäthän että sisäilma paranee samalla.

vähän niinkuin Thaimaassa pesukomuuttia

- - - Updated - - -

Tunge se ulos ikkunasta, Tiedäthän että sisäilma paranee samalla.

Ei näin. Olenhan ollut juuri viime viikolla sisäilmastoseminaarissa. Suurin osa sisäilman epäpuhtauksista on peräisin ulkoa. Epäilen että en saa kikkeliäni niin tiiviisti ulos etteikö alipaineinen ilmastointi repisi sieltä juuresta pienhiukkasia täynnä olevaa ulkoilmaa huoneeseen. Sitäpaitsi miehen sukupuolielin on tunnetusti itsepuhdistuva, puhdas kuin koiran kieli.

- - - Updated - - -

Vai oliko se kirsu? Vai joku muu värkki?

- - - Updated - - -

Lukitsen vastauksen C) Joku muu mikä: Miehen sukupuolieläin on puhdas kuin koiran häntä.

Tekis mieli vielä kysästä että mitä jätkät pekuloottoo tämmösestä GSX1400 möhkäleestä? Onko ihan homosohva vai kuinka?

Sanotaanko notta son calccicta tyyliä. Eikä todellakaa mikää sohva.

Tottakai. Onhan minun mopoissa ollut aina pyöreä etuvalo. Ja olen omistanut vain tyylikkäitä. Omasta mielestäni(joka on vihreä).

vähän niinkuin Thaimaassa pesukomuuttia

- - - Updated - - -

Ei näin. Olenhan ollut juuri viime viikolla sisäilmastoseminaarissa. Suurin osa sisäilman epäpuhtauksista on peräisin ulkoa. Epäilen että en saa kikkeliäni niin tiiviisti ulos etteikö alipaineinen ilmastointi repisi sieltä juuresta pienhiukkasia täynnä olevaa ulkoilmaa.
Eventa hoitaa tiivistämisen, varmasti paisuu umpeen kaikki kolot. .

Eventa hoitaa tiivistämisen, varmasti paisuu umpeen kaikki kolot. .

Kyllä näin on, onhan hänen omatkin kolonsa täynnä (useimmiten) pimppimineraaleja, kuten kipsiä, savea ja verta.

Ai se on tuommonen calccic-mopeti. Vitun rumahan se kyllä on. Ja sehän on sitten katsojan silmässä, että minkälaisia pimppalooria sitä on tullut tuijoteltua ns. lähiuintietäisyydeltä. Se on tärkeintä, että tuo antaa hyvät kyydit kaikissa mahdollisissa asennoissa! Eli perspillua ja perse täynnä hyvää vittua on joka tapauksessa tarjolla, kun mopetilla lähtee vaifpiitterissä mm. ojentajat pullollaan rimpsalle!

Kyllä näin on, onhan hänen omatkin kolonsa täynnä (useimmiten) pimppimineraaleja, kuten kipsiä, savea ja verta.

Ai se on tuommonen calccic-mopeti. Vitun rumahan se kyllä on. Ja sehän on sitten katsojan silmässä, että minkälaisia pimppalooria sitä on tullut tuijoteltua ns. lähiuintietäisyydeltä. Se on tärkeintä, että tuo antaa hyvät kyydit kaikissa mahdollisissa asennoissa! Eli perspillua ja perse täynnä hyvää vittua on joka tapauksessa tarjolla, kun mopetilla lähtee vaifpiitterissä mm. ojentajat pullollaan rimpsalle!

Sittenhän se sopii miehelle, kuin oma muna käteen. Paitsi oma munahan ei ole ruma vaan äärimmäisen komea kapistus.

Nyt on aikajatkumo sekaisin, vokotin postissa lukee 12.41 vaikka kello on vasta 12.40.

Joutuu selittää hyvin jos tulee ihan väärään aikaan kotiin.

Back
Ylös Bottom