Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sämpylät vaan mielessä heti aamusta. Tehkää vaikka töitä niin menee ohi.
Jumalauta toisilla ei ole alkeellistakaan työmoraalia! Urakoitsijasetä soitti ja sanoi myöhästyvänsä. Mihin lie maahan unohtanut paperinsa?
Pannaankos muuten rahkaa vai kuinka ne se härskiyttää semmoseksi kiissuliksi? Eikös se oo kuitenkin lähtöjään ihan tavallista maitoa? Vai tulisko se uroslehmästä?
- - - Updated - - -
Tekis mieli vielä kysästä että mitä jätkät pekuloottoo tämmösestä GSX1400 möhkäleestä? Onko ihan homosohva vai kuinka? Pistäskö tommosen, säästäs muutaman tuhatlappusen verrattuna pemuun. Vai joko muu? Mitä vittua mä nyt teen tän asian kanssa, miks elämä on näin sietämättömän vaikeeta?
- - - Updated - - -
Joku rapistelee mun ikkunan takana. Tää on sentään toinen kerros. Uskaltasko avata kaihtimet? Onkohan se paisti-eventa?
- - - Updated - - -
Jos se kyttää mua ja yrittää nähdä edes vilauksen paljaasta kikkelistä.

Rahkaa pannaan nimenomaan siten, että se uroslehmän kermaviili hapatetaan minkkilehmän sämpylässä, siitähän se vieno savusilakan aromi siihen saadaan.
Tunge se ulos ikkunasta, Tiedäthän että sisäilma paranee samalla.
Tekis mieli vielä kysästä että mitä jätkät pekuloottoo tämmösestä GSX1400 möhkäleestä? Onko ihan homosohva vai kuinka?
Eventa hoitaa tiivistämisen, varmasti paisuu umpeen kaikki kolot. .vähän niinkuin Thaimaassa pesukomuuttia
- - - Updated - - -
Ei näin. Olenhan ollut juuri viime viikolla sisäilmastoseminaarissa. Suurin osa sisäilman epäpuhtauksista on peräisin ulkoa. Epäilen että en saa kikkeliäni niin tiiviisti ulos etteikö alipaineinen ilmastointi repisi sieltä juuresta pienhiukkasia täynnä olevaa ulkoilmaa.
Eventa hoitaa tiivistämisen, varmasti paisuu umpeen kaikki kolot. .
Kyllä näin on, onhan hänen omatkin kolonsa täynnä (useimmiten) pimppimineraaleja, kuten kipsiä, savea ja verta.
Ai se on tuommonen calccic-mopeti. Vitun rumahan se kyllä on. Ja sehän on sitten katsojan silmässä, että minkälaisia pimppalooria sitä on tullut tuijoteltua ns. lähiuintietäisyydeltä. Se on tärkeintä, että tuo antaa hyvät kyydit kaikissa mahdollisissa asennoissa! Eli perspillua ja perse täynnä hyvää vittua on joka tapauksessa tarjolla, kun mopetilla lähtee vaifpiitterissä mm. ojentajat pullollaan rimpsalle!