Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuleekos töllöstä tänään mitään? Olis yksi Corona kylmässä, jonka voisi nauttia hyvän leffan kera. Muuten säästän sen ensi viikkoon.

2. Muuttoapu Seinä-joelta Vaasaan oli erilaista, mitä ennalta odotin. Apu käsitti mm. korkokengissä singahtelua paikasta toiseen, sekoilua, hyperaktiivisuutta, kaakattamista ja muuttofirman kuntien säätämistä. Hyvin esivalmistelemani muutto muuttui hetkessä kaaokseksi. Hetkittäin olin huomaavinani turhautumista myös kuntien kasvojenkohotuksilla mutta toisaalta huomasin myös niiden kyyläävän neuvostominkin persettä. Muutaman tunnin sekoilun jälkeen rupesi niin hävettämään, että katsoin parhaaksi poistua vähin äänin ABC:lle kahville pariksi tunniksi. Eipä siellä minua muutenkaan näköjään tarvittu, joten aivan sama mitä teki.

Tuo oli paras. Miehekäs ratkaisu.

Tuo oli paras. Miehekäs ratkaisu.

Kiitos, tiedän. Todellisuudessa en mennyt kahville vaan ulos teelle, kuten Sinulla, Vokot, on tapana sanoa. Kahavi on pahhaa. Mites muuten Seinä-Joella, joko kaupungin johto on tiedottanut massiivista säästötoimista, kun minun verotuloni ovat nyt siirtyneet sieltä pois?

Kiitos, tiedän. Todellisuudessa en mennyt kahville vaan ulos teelle, kuten Sinulla, Vokot, on tapana sanoa. Kahavi on pahhaa. Mites muuten Seinä-Joella, joko kaupungin johto on tiedottanut massiivista säästötoimista, kun minun verotuloni ovat nyt siirtyneet sieltä pois?

Ei ainakaan sontasiionista ole osunut tätä uutista silmään.

Huomenta. Ei ollut onneksi täällä sentäs noin kylmä (-13), vaikka vähän turhan vilpoiselta sekin tuntui kun oli jo valmistautunut kevään tulemiseen ryminällä.

Väsyttääpä taas aivan saakelisti. Taidan panostaa tällä viikolla nukkumiseen eli ei tule onnistumaan.

-5 täällä pohjoisessa. Hajotkaa kylmyyteen! :evil: :lol2:

Aurinko paistaa, -14,9 astetta, ei tuule. Very nice!

Kolme viikkoa ja minä poika olen epsanjassa kattelemassa potkupalloa! Vits is nais tuu.
Takareidet on jumissa, miksi venyttelinkään niin tehokkaasti? Eiku... Tänään ehkä vähän yläselkää ja olkapäitä. Ja tietenki haukkaa, en tiiä pitääkö sitä mainita erikseen.

Lounasravintelissa olis tarjolla Lindströmin pihviä, mikä herättää nyt kyllä muutaman kysymyksen:
a) Onko Lindströmiltä kysytty lupaa hänen pihvinsä tarjoilemiseen?
b) Onko kyseessä ns. punajuuripihvi, eli käytännössä kasvispihvi?
c) Vai oletetaanko tässä, että Lindström onkin nainen, ja pihvillä tarkoitetaan enemmänkin jotain nuoltavaa kuin syötävää?
d) Mitä Lindström syö, jos muut järsivät hänen pihviään?
e) Kuinka monelle ihmiselle yhdestä pihvistä voi riittää? Jos oletamme, että kohdan b) -mukainen lätty on kyseessä?
f) Entä kuinka monelle ihmiselle yhdestä pihvistä voi riittää kohdan c) -tapauksessa?

Tämä viikko on näköjään täynnä kysymyksiä. Näiden lisäksi pitäisi löytää uudelleen se internetin tissikuva, minkä viikonloppuna löysin!

Huomenta kuntit ja minkit. Kohdat c ja f tuottavat päänvaivaa. Oletetaan että ruokailijoiden määrä jakautuu tasan miesten ja naisten välillä. Aukioloajat huomioiden pitäisi laskea yksittäiselle ruokailijalle varattava aika mikä saattaa jäädä lyhyeksi. Jos aika on liian lyhyt Lindströmin työhyvinvointi kärsii siitä. Pitääkö tilata esim varamiespalvelusta extraaja-Lindströmejä jos edellämainittu skenaario näyttää toteutuvan?

E: Oletin nyt konservatiivisesti että kaikki miehet haluu ja naiset puhuu kateellisina selän takana ja ottaa sen salaattilounaan. duaali voi muotoilla tämän ehdon matemaattisesti laskelmaan.

Back
Ylös Bottom