MĂ–YKKYNEN
VIP
Kohta, kuntit, minä alan kertomaan teille asioita. Valmistakaa itsenne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
As promised, persettä luvattu.
Tapahtumia menneiltä viikoilta featuring neuvostominkki.
1. Automatkalla Helsinki – Seinä Joki - Vaasa, pisin tauko neuvostominkin puheripulissa oli n. 20 sekuntia. Muutama tällaista ja vähän lyhempää taukoa lukuun ottamatta puheripulia tuli putkeen 5 tuntia.
2. Muuttoapu Seinä-joelta Vaasaan oli erilaista, mitä ennalta odotin. Apu käsitti mm. korkokengissä singahtelua paikasta toiseen, sekoilua, hyperaktiivisuutta, kaakattamista ja muuttofirman kuntien säätämistä. Hyvin esivalmistelemani muutto muuttui hetkessä kaaokseksi. Hetkittäin olin huomaavinani turhautumista myös kuntien kasvojenkohotuksilla mutta toisaalta huomasin myös niiden kyyläävän neuvostominkin persettä. Muutaman tunnin sekoilun jälkeen rupesi niin hävettämään, että katsoin parhaaksi poistua vähin äänin ABC:lle kahville pariksi tunniksi. Eipä siellä minua muutenkaan näköjään tarvittu, joten aivan sama mitä teki.
3. Joka ilta puheripuli jatkui ja jatkui. Minun normaaliin arkinukkumaanmenoaikaani eli klo. 21, rupesi aina mietityttämään, että milloinkahan tuo mahtaa tänään loppua. Puoliltaöin puhuva pää oli kuitenkin yleensä aina edelleen äänessä.
4. Parina yönä välillä 01.00-03.00 koin herätyksen, koska neuvostominkki oli saanut päähänsä jonkun jutun, joka ei voinut odottaa aamuun. Esimerkkinä tällaisesta akuutista asiasta voidaan mainita tatuoinnin ottaminen johonkin anukseen tms.
5. Kerran töissä kesken kokouksen puhelin oli äänettömällä. Kokouksen jälkeen ehdin jo säikähtää, että nyt on jotain vialla, kun 12 puhelua tullut neuvostominkiltä. Takaisinsoiton jälkeen kuitenkin selvisi, että mitään asiaa ei oikeastaan ollut vaan oli soittanut ihan jutellakseen niitä näitä.
6. Neuvostominkki halusi välttämättä koeajaa HUIPPUKALLIIN BMW X6 –katumaasturini matkalla Keskiselle, joten vaihdettiin kuskia. Hetken ajon jälkeen tulin kysyneeksi, että missäpäin Neuvostoliittoa autokoulu on käyty. Näin selvisi, että autokoulua ei ole käyty eikä ajokorttia ole. Mitäpä noita yksityiskohtia turhaan etukäteen mainitsemaan mutta sanoin kyllä, että jos oltaisiin narahdettu kortitta ajamisesta niin viisumin kanssa olisi voinut olla seuraavan kerran vähän hiljaisempaa ja rajanylitykset olisivat sitten tapahtuneet HUIPPUKALLIIN BMW X6:n takaloosterissa.
7. Neuvostominkin preferenssi sisälämpötilalle on min. 25C. Minun ULTRAMASSIIVISESSA keharin ruumiissani ei ole tukea yli 20C lämpötiloille, joten voitte ehkä arvata, että meinasi tulla lämpöinen olo.
8. Joka kerta, kun TV:ssä näytetään Ukrainan tilannetta ja Vladimir Vladimirovitš Putinia, niin alkaa saarna siitä, kuinka hieno mies Putin onkaan, kun pitää sorrettujen kansalaistensa puolia ulkomailla. Propaganda on uponnut siis hienosti. Tässä tilanteessa katson aina parhaaksi pitää suuni kiinni. Ei siksi, että pelkäisin reaktiota, mutta en halua alkaa väittelemään.
Että sellaista. Joku voisi kuvitella minun olevan vähän väsynyt mutta se ei pidä paikkansa. Kuitenkin, jos satutte näkemään minua jossain kadulla ja teillä on mukana järeä käsiase, niin tehkää palvelus ja ampukaa minua surutta naamaan.
Haluan nähdä minkin kuvan. Ei tuollaista kestäisi hetkeäkään jos minkki ei ole 10/10.

Ompas nolon näkönen auto, onko ihan oikea kulkupeli? Vai lasten muovilelu?
Oli asiaakin. Joko Monsieur Kuparikatto on analysoinut uuden Zeiss V8 tähtäimen?
36mm runko ja aseen nostosta aktivoituva punapiste :sweet:
Eipä mulla tuohon nyt ole paljoa sanottavaa :D
Hinta ahistaa köyhää ja 36 mm runkoputki rajaa jalkavalikoimaa, mutta muuten siitä on vaikea speksien perusteella löytää huonoja puolia.
Sanos muuta. Mutta kun ei oikein mitään huonoja puolia ole, niin alkaa väkisin kuumottamaan. Vaikka sitä ei oikeasti edes tarvitse:D
Tässä on nyt vakavan harkinnan alla se Victory-sarjan 3-12x56.
Entäs Optilockit? Niistä löytyy vähän ristiriitaista tietoa, ei oikein pysty sanomaan onko vika ollut tuotteessa vai käyttäjässä.

Olipa hyvä päivä Hamptonissa. Seurakaverille SM-kultaa ja urheiluhalli täynnä uskomattoman hyvän näköisiä miehiä. Ja aikanaan kotonaki! Ei menny yöhön! Nyt pikkuisen gruyere-juustoa...![]()
Nyt Kaira puhuu kyllä ihan pehmosia, ei tuon nimistä juustoo oo olemassa. Tarkoititko esim Edam-juustoa?
Optilockit on hyvät, jos aseessa on kaksiosainen kisko kiikarinjaloille ja on epäilys, että nämä osat eivät ole aivan samasssa linjassa. Muulloin löytyy parempia vaihtoehtoja.
Mun oma preferenssi on yksiosainen teräksinen picatinnykisko ja kunnon tactical-teräsjalat (Warne, Badger Ordnance, Nightforce tms.), ruuvit kiristetään laadukkaalla momenttiruukkarilla kaikki samaan kireyteen. Jotkut hifistit vielä linjahioo tuollaisetkin jalat, mä olen liian laiska
Tuossa tuo 36mm rajaa toki valikoimaa rajusti...
ehkä elämä on usein vain arvauksen varassa.