Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuntuu siltä että kuolema tulee. Keuhkot tulessa ja huimaus ja päänsärky on melkoinen. Hyvästi paha maailma.
Mitä sä nyt oot syöny?Nyt tuntuu siltä että kuolema tulee. Keuhkot tulessa ja huimaus ja päänsärky on melkoinen. Hyvästi paha maailma.
Mitä sä nyt oot syöny?

Saunaa, viinaa ja tervaa. Järjestyksellä ei väliä.Aamupäivällä pizzaa.. mutta sekään ei auttanut tähän vaivaan.
Se on kuolemaksi.Ei oo saunaa eikä tervaa ja viinaakaan ei kyllä tee mieli.
Sain muuten huomata ensimmäistä kertaa miten outo sairaus diabetes on. Ihmettelin, miten yleensä melko hiljainen veljeni puhkesi hirveään selitykseen tuossa automatkalla. Kuuntelin valehtelematta yli viisi minuuttia kun tämä non-stop selitti jotain niin, etten oikeasti saanut sanaa väliin. Sitten tämä hörppäsi jotain sokelilimsaa, ja puolessa minuutissa rauhoittui. Tämän jälkeen hän pahoitteli saamaansa puheripulia. En olekaan tiennyt että sokereiden lasku voi vaikuttaa ihmiseen noin :wtf:
Hiilarit rauhoittaa tilanteen, koska ei tarvi hankkia glukoosia kropasta. Monestikki ku ihminen on nälkäinen niin kropan aktiivisuus vaan lisääntyy, koska "on aika hankkia ruokaa". :DTuttua huttua varmaan muillekki ihmisille, et valppaus ja energisyys lisääntyy verensokereiden laskun myötä kun stressihormonit käy nostamaan verensokeria.Hiilarit rauhoittaa tilanteen, koska ei tarvi hankkia glukoosia kropasta. Monestikki ku ihminen on nälkäinen niin kropan aktiivisuus vaan lisääntyy, koska "on aika hankkia ruokaa". :D
En itse ole huomannut ikinä ennen itsessäni tai muissa noin suurta ja äkillistä mielialanvaihtelua, en edes diabetestä sairastavassa veljessäni.Ei hemmetti näiden koulujuttujen kanssa. Ei vaatis muuta, kun että aivoissa sytyttäis ees kerran ja sais sopivan idean, jota lähteä jalostamaan, mutta ei niin ei. "Kolme grammaa hasista on päiväannoksein" jne.
Taidan ottaa porkkanoita ja kattoo leffaa. Ihan vaan kostoks maailmalle.
Ja lunta alkaa olla aika kivasti. Tänään meni 100km lenkillä ysikasia 35litraa, vaikka umpihankea tuli sahattua suhteellisen vähän.
Mä oon ihan oikeasti miettinyt oikeaa asiaa. Etsinyt inspistä mallistolleni vaikka mistä kaikesta, mutta lyö vaan niin tyhjää. Alkaa suhteellisen voimakas epätoivo hiipiä niskaan. Yöllä unessa sain hyviä ideoita, mutta ne vaan on oikeassa elämässä ihan paskoja :DI feel you!
Mä oon tässä melkein koko päivän potkinut itteeni takapuoleen, että nyt alan tekemään sitä Javaa. Mut sitten jään katsomaan youtubeen jtn videoita. Tai netflixistä sarjoja. Tyhmä, laiska ja saamaton, vai miten se meni..