Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tuntuu siltä että kuolema tulee. Keuhkot tulessa ja huimaus ja päänsärky on melkoinen. Hyvästi paha maailma.

Sain muuten huomata ensimmäistä kertaa miten outo sairaus diabetes on. Ihmettelin, miten yleensä melko hiljainen veljeni puhkesi hirveään selitykseen tuossa automatkalla. Kuuntelin valehtelematta yli viisi minuuttia kun tämä non-stop selitti jotain niin, etten oikeasti saanut sanaa väliin. Sitten tämä hörppäsi jotain sokelilimsaa, ja puolessa minuutissa rauhoittui. Tämän jälkeen hän pahoitteli saamaansa puheripulia. En olekaan tiennyt että sokereiden lasku voi vaikuttaa ihmiseen noin :wtf:

Tuttua huttua varmaan muillekki ihmisille, et valppaus ja energisyys lisääntyy verensokereiden laskun myötä kun stressihormonit käy nostamaan verensokeria. :) Hiilarit rauhoittaa tilanteen, koska ei tarvi hankkia glukoosia kropasta. Monestikki ku ihminen on nälkäinen niin kropan aktiivisuus vaan lisääntyy, koska "on aika hankkia ruokaa". :D

38 astetta kuumetta. Voi pillu. Voin taas kuvitella miten mahtava olo on huomenna aamulla. Varmasti tulin kipeeksi sielä katolla lumen kolauksessa. Voi perkele.. :face:

Ei hemmetti näiden koulujuttujen kanssa. Ei vaatis muuta, kun että aivoissa sytyttäis ees kerran ja sais sopivan idean, jota lähteä jalostamaan, mutta ei niin ei. "Kolme grammaa hasista on päiväannoksein" jne.

Taidan ottaa porkkanoita ja kattoo leffaa. Ihan vaan kostoks maailmalle.

Äsh, miks vitonen näyttää noita samoja leffoja tyyliin 7 kertaa? Pitää varmaan kattoa vaan CSI:ta. Sunnuntain pitäis olla just parhain leffailta.

Tuttua huttua varmaan muillekki ihmisille, et valppaus ja energisyys lisääntyy verensokereiden laskun myötä kun stressihormonit käy nostamaan verensokeria. :) Hiilarit rauhoittaa tilanteen, koska ei tarvi hankkia glukoosia kropasta. Monestikki ku ihminen on nälkäinen niin kropan aktiivisuus vaan lisääntyy, koska "on aika hankkia ruokaa". :D

Tietenkin, mutta tämä täydellinen persoonanmuutos tapahtui hiljaisesta erittäin puheliaaksi ja taas hiljaiseksi n. 10 minuutin sisällä :) En itse ole huomannut ikinä ennen itsessäni tai muissa noin suurta ja äkillistä mielialanvaihtelua, en edes diabetestä sairastavassa veljessäni.

Ei hemmetti näiden koulujuttujen kanssa. Ei vaatis muuta, kun että aivoissa sytyttäis ees kerran ja sais sopivan idean, jota lähteä jalostamaan, mutta ei niin ei. "Kolme grammaa hasista on päiväannoksein" jne.

Taidan ottaa porkkanoita ja kattoo leffaa. Ihan vaan kostoks maailmalle.

I feel you!

Mä oon tässä melkein koko päivän potkinut itteeni takapuoleen, että nyt alan tekemään sitä Javaa. Mut sitten jään katsomaan youtubeen jtn videoita. Tai netflixistä sarjoja. Tyhmä, laiska ja saamaton, vai miten se meni..

Hyvä piisi!

Ja lunta alkaa olla aika kivasti. Tänään meni 100km lenkillä ysikasia 35litraa, vaikka umpihankea tuli sahattua suhteellisen vähän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja lunta alkaa olla aika kivasti. Tänään meni 100km lenkillä ysikasia 35litraa, vaikka umpihankea tuli sahattua suhteellisen vähän.

Miten säkin jaksat jatkuvasti sännätä paikasta toiseen. Hetkeäkään paikoillaan. Tulisin hulluksi tollasesta stresisstä.

I feel you!

Mä oon tässä melkein koko päivän potkinut itteeni takapuoleen, että nyt alan tekemään sitä Javaa. Mut sitten jään katsomaan youtubeen jtn videoita. Tai netflixistä sarjoja. Tyhmä, laiska ja saamaton, vai miten se meni..
Mä oon ihan oikeasti miettinyt oikeaa asiaa. Etsinyt inspistä mallistolleni vaikka mistä kaikesta, mutta lyö vaan niin tyhjää. Alkaa suhteellisen voimakas epätoivo hiipiä niskaan. Yöllä unessa sain hyviä ideoita, mutta ne vaan on oikeassa elämässä ihan paskoja :D

Yhyy, viimeisetki ilot ja ylellisyys viedään elämästä. Luvassa on räntäsadetta, loskassa rämpimistä ja märkiä sukkia.

Kävin nimittäin palauttamassa viikon lainassa olleen auton. Jännä miten paljon helpottaa elämää vaikken ihan huonojen kulkuyhteyksien päässä asukkaan.

Back
Ylös Bottom