Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten säkin jaksat jatkuvasti sännätä paikasta toiseen. Hetkeäkään paikoillaan. Tulisin hulluksi tollasesta stresisstä.

Kyllä sitä jaksaa kun tekee just niitä asioita joita haluaakin tehdä. Eikä mua stressaa, ehkä joskus vähän noi työt kun ne ikävästi häiritsee vapaa-ajan harrastuksia.

Hitto oli aika liukas keli tuolla kolmostiellä. Hyvinkää - Kehä 3 välillä 4 autoa perse eellä penkassa...

Siellä on taas nää sankarit ollu liikenteessä jonka mielestä talvirajotukset motarilla on ihan turhia ja mittarivirhekin on se 30km/h :D

Itse värkätty kebab salaatilla! :)

11758896.webp

:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt ei kyl pystyis syömään mitään. Hyi vittu se on jo sairauden merkki.

Itelläki kolme viikkoo ollu nyt vitunmoinen flunssa.. Mutta tää inttiflunssa ku joskus lähtee, niin eipä varmaan pariin vuoteen tule mitää flunssia ku kehittyy niin jumalaton vastustuskyky.

Intti flunssa lähtee aina aamusin ku käypi syömässä mutta nyt on ihan oikea räkätauti päällä :D

Mahtuisi siihen pari kolme syöjää, mut meikä syö aina tietokonneen eessä. :nolo: :D

Mulla on ollu koko viikollopun kokoajan näläkä! Mistä se johtuu?

- - - Updated - - -

Pyörä oottaa kellarissa vielä vähän parempia kelejä. En mä tossa loskassa pysyis metriäkään pystyssä.

Ajaa tarpeeksi lujaa nii ei loska haittaa ku vauhti korjaa virheet. Nimim. viimeksi 4 tai 5v sitte kaatunu talvella.

Mulla on ollu koko viikollopun kokoajan näläkä! Mistä se johtuu?

Oot syöny liian vähän viime aikoina ja nyt se kostautuu nälällä.

Daiinalla kyllä täyden 10 eväät :kuola:

Maistuuki aika hyvältä, vaikka itse vähän kehunki. :D Kastike oli napakymppi (juustosalsakastike).

Kurkku vieläkin kipeä, polvet mustelmilla ja kyynerpäät kipeät. Ei voi syödä, koska oksettaa. Meinasin saada sydänkohtauksen suihkussa. Lisäksi näytän ihan narkkarilta näillä silmäpusseilla. I feel sexy.

Back
Ylös Bottom