Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Enpä taida. Vieraita tulossa tänään ja huomenna. Pitää niille kai jotain tarjota.
Toisaalta vois kyllä syödäkkin ja sanoo vieraille,et mä kattelin et te ootte niin lihaia ja onnellisia,että mä päätin pyrkiä samaan ja söin kaikki tarjottavat
Nyt on kyllä joku käsittämätön flunssa-aalto liikkeellä. Tuntuu et puolet ihmisistä mitä tunnen on kipeenä... Ja puolet pakkotoistosta, ainakin tämän ketjun perusteella :D
Tarttuukohan se täällä pakkiksella?

Taidan olla tulossa kipeeksi. Joka ikistä niveltä kolottaa, kurkussa on joku piikkisika ja yskin verenmakuista limaa. Taitaa jäädä tältä päivältä jalkatreenit väliin.
Influenssa-aalto on tekemässä tuloaan Suomeen, tervetuloa uhrien joukkoon.
Tosi reilua. Mun pitää töihin seuraavan kerran vasta ensi viikon keskiviikkona. Tässähän on hyvää aikaa sairastella. :(
Mulle on käynyt muutaman vuoden sisään kolme kertaa niin, että juuri kun uudet työt alkaa niin ekalla viikolla saikulle jonkun helvetin flunssan takia. Antaa just hyvän ensivaikutelman uudesta työntekijästä. Varmaan käy sama taas, jos viel joskus pääsen töihin.
JoovittuANARKIAAsaatana!! Ă–rgh
Ehkä sut on luotu elämään vapaaherran elämää.
Sun pitää vaatia kuninkaalta läänityksenä maata, jolle voit sit pistää renkipojat töihin kun samalla itse nautit sadon hedelmistä!
Minä teen tuosta kissasta vielä rukkaset. Tulin kotiin, ja ihmettelin mitä punaista lankasilppua lattialla on. Tämä pikku paskiainen oli päättänyt terottaa kynsiään uuteen mattoon :jahas:
Kumpikohan sulle nyt on sit tärkeämpi? Se kissa vai joku helvetin matto. Siis vittu matto on vaan sitä varten että sitä tallotaan ja retuutetaan imurilla silloin tällöin. Ei näin :face:

^Kyllähän nyt kurittomat elukat pitää kuriin pistää. Hitto mulla on kahvi loppu :(