Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä oli 2 vaihteohtoa, joko tiskata,pyykätä ja imuroida tai sitten treenata. Jos ton shakerin ja juomapullon tiskais:D

Asiat tärkeysjärjestykseen!

Mun piti reilu puol tuntii sit lähtee salille. Tais mennä treenit taas sinne klo 21 paremmalle puolelle tältä päivältä.

Vois muutenkin käydä tänään taas leikkimässä vähän aikuisopiskelijaa ja kävis edes sen kerran tälläkin viikolla tunneilla istumassa.

-- Edit --

Sitäpaitsi eiks supersankareiden kuulu levätä päivällä et ne jaksaa torjua rikollisuutta yöllä?

Plääh frendi tulee hakeen vasta 1/2h päästä, tulee vähän kiire kun palaveri alkaa 18.30. Noh parilla proteiini patukalla selvittää hyvin tilanteen.
Ei tässä hirveesti kerkiä lepään, Jokerilla on kuuri päällä.
Otan muuten ens yönä mukaan ton hiton kissan, siinäpä kunnon paradoksi, kissa joka pukeutuu lentäväksi
hiireksi:hyper: Vai onko joku pukenut sen, hmm.

Kylläpäs nyt lagaa, naapurin kissa valvotti viime yönä :jahas: Se kulkee sellainen tiuku kaulassa ja kilisee näköjään seinien läpi. Joko kuuloni on yliherkkä tai seinäni pahvia, mutta aivan selkeästi kuului se kilinä. Yhdessä vaiheessa olin jo vaipumassa uneen, niin samainen katti rysähtää ikkunalaudalleni :face:

Mee kertoo jollekin pizzerian pitäjälle, että lihaisa kissa ois tarjolla, niin sais kebabbiin täyteaineksia ;)

Laitanpa tänne yhden vanhan jutun, joka on jäänyt tavallaan mieleen, ei nyt häiritsemään mutta siten että sen muistaa (koska mua aina häiritsee jos joku ei ymmärrä toisen tarkoitusta jajuttu jää väärinymmärryksen tilaan). Jossain vanhassa Bodaus-lehdessä oli siis jonkun ulkomaisen bodarin haastattelu, varmasti englanniksi tehty. Haastattelijan yksi kysymys sitten kuului, että tekeekö kyseinen bodari aerobista. Tämähän on ihan selvä kysymys mitä suomeksí tolla tarkoitetaan. Haastatellun vastaukseksi oli laitettu vain, että tyyppi nauroi kysymykselle. :) Voi toki olla, että hän oli puntin nimeen vannova karpaasi, mutta veikkaan että toimittaja oli kääntänyt tuon kysymyksen suoraan suomesta englanniksi, "do you do aerobic?" eli aerobic(s)han on tätä aerobikkia, naisten kuntojumppaa. Aerobinen harjoittelu kun on englanniksi cardio(vascular training). Cardiosta lyhyesti puhutaan tietysti.

Paljon mahdollista tämäkin. Luulen et ihan toi kirjaimellinen englanniksi kääntäminen aerobinen -> aerobic on aika yleinen moka vähemmän treenisanastoa tietävien kesken. Vaikka onhan toi cardio jo aika yleiskieltä vaikkei treenausta hirveästi harrastaisi.

Mulla kostautui tänään torkutus pahemman kerran. Heräsin ekan kerran ja muistan varmasti painaneeni torkkua. Toisen kerran heräsin puoli tuntia myöhässä "virallisesta nousemisajasta". Prkl! Nooh, olo oli ku lobotomiapotilaalla ja tätä tää onki ollu koko päivän. Jouduin ottamaan särkylääkkeenkin juilivaan pääkipuun (tosi harvoin otan). Ilmeisesti reenattu kerranki kovaa tai sitten on pöpelö päässy iskemään. Toivottavasti ei pöpelö. Nyt lepiä ja irtsareita.

Mä kuulun siihen ihmisryhmään joka ei ymmärrä millään tavalla torkuttamista. Kello soi 8.25 ja 8.30 olen ulkona ovesta. Jokainen minuutti jonka voi nukkua otetaan kotiinpäin eikä pilata sitä heräilemällä väliin.

Olipas terveellinen lounas: vedin reippaan määrän flaamilaisia ranskalaisia kera riittävän määrän majoneesia, ja jälkiruuaksi ilmakuivattua kinkkua. Kuolen sydänverisuonitautiin, ennen kuin täytän 30. mutta kuolen onnellisena.

Päätin, että kun saan 999 viestiä täyteen, tilaan vuoden vipit. Eikun kirjottelemaan koko foorumi täyteen paskaa, niin saa äkkiä vipit kun tuli tollasta luvattua itselle :rock:

E: puuttuu enään 254 :rock:

Itsehän voisin hävitä, kun vipit loppuu. Ei hajuakaan kauan on jäljellä.

Back
Ylös Bottom