Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvetti. Sen verran on kurkku karheena, että pakko jättää tänään treenailut väliin. Nyt ei todellakaan tarvis tulla kipeeks.

Eiköhän se ole koko Pakkiksen porukalle selvää mitä ennen maailmanloppua kuuluu perinteisesti tehdä. (:pano: + :kippis1: = :kuola:)

Taitaa aika monella riittää rahkeet vain jälkimmäiseen... :rolleyes:

Eiköhän se ole koko Pakkiksen porukalle selvää mitä ennen maailmanloppua kuuluu perinteisesti tehdä. (:pano: + :kippis1: = :kuola:)

Haaveillaan yksin kaljasta ja panosta? Not bad. Sitten voi juuri ennen maailmanloppua vielä tulla kertomaan foorumille kuinka puutteessa on ja kuinka monta on ottanut sekä tietenkin aamukakan koostumuksen ja painon kahden desimaalin tarkkuudella.

Haaveillaan yksin kaljasta ja panosta? Not bad. Sitten voi juuri ennen maailmanloppua vielä tulla kertomaan foorumille kuinka puutteessa on ja kuinka monta on ottanut sekä tietenkin aamukakan koostumuksen ja painon kahden desimaalin tarkkuudella.

Tämä minulla oli suunnitelmissakin. En kuitenkaan halua paljastaa vielä liikaa, etten pilaa perjantain yllätystä.

Kukaan ei tunnu nukkuvan hyvin...

Minä olen nukkunu erittäin hyvin. Viime yö 21:45 - 07:30. Ja sikeästi, koska taas heräsin "keskellä yötä" aivan kesken unien.

Mitähän tässä sitten keksisikään tehä ennen maailmanloppua... :evil:

Poron postiin viitaten taidan panostaa nukkumiseen. Juopottelu ei huvita ja muihin activiteetteihin ei ole saumoja. Ja syön joka päivä maksalaatikkoa!

Tämä minulla oli suunnitelmissakin. En kuitenkaan halua paljastaa vielä liikaa, etten pilaa perjantain yllätystä.

Odotan jännityksellä :D

Minä olen nukkunu erittäin hyvin. Viimek yö 21:45 - 07:30. Ja sikeästi, koska taas heräsin "keskellä yötä" aivan kesken unien.

Poron postiin viitaten taidan panostaa nukkumiseen. Juopottelu ei huvita ja muihin activiteetteihin ei ole saumoja. Ja syön joka päivä maksalaatikkoa!

Laitatko rusinoita maksalaatikkoon ihan tuon "juhla" kunniaksi vai onko niitä aina siellä?

Laitatko rusinoita maksalaatikkoon ihan tuon "juhla" kunniaksi vai onko niitä aina siellä?

Juhlan kunniaksi tällä viikolla saa laittaa maksalaatikon päälle vähän oikeata voitakin! Tuleepahan yllätykset sitten perjantaina vähän liukkaammin. :D

Itsehän nukuin jopa 7h, aika maksimeissa minkä jälkeen viimeistään aina herää.
Sitä on vissiin liikkeellä. :jahas: Tuntuu, että koko viime yön olin taas jossain puoliunessa. Yhdet kymmenen tunnin unet ois kivat, kiitoooos.
Kestääkö ihminen muka noin pitkiä unia? :O Niiku jossai 1800-luvun tiedeartikkelissa oli jotain tyyliin "kestääkö ihminen 50 kilometrin tuntinopeuden?" :rolleyes:

Huomenta, tuli sitte nukuttua vissiin kolme tuntia, kuolen... Kaveri päätti ilosesti alkaa yöllä jutustella mun kanssa tekstiviestein, ei sitte enää uni tullu :face:
Ratkaisu on puhelin hiljaseks? "Ei pysty ku nykyaika ja mä haluun olla tavotettavissa kokoajan" ?

Vittu että nukutti hyvin! Pihalla näyttäs olevan hieno keli hiihtämiselle, mutta koska hiihtämistä niin kovasti vihaan niin en tietenkään hiihdä :D Salille lähen reenoomaan rintoo ja olokapäitä. Loppupäivä on sitte varmaan pelit.

väsyttää niin perkeleesti... en nukkunut varmaan ollenkaan kunhan pyörin sängyssä väsyneenä.

Kahdestaan sängyssä pyöriminen on kivaa.... eiku mitä

Vittu että nukutti hyvin! Pihalla näyttäs olevan hieno keli hiihtämiselle, mutta koska hiihtämistä niin kovasti vihaan niin en tietenkään hiihdä :D Salille lähen reenoomaan rintoo ja olokapäitä. Loppupäivä on sitte varmaan pelit.

Mulla taitaa vielä tänäänkin olla flunssan poistoa. Sitten kerkeää hyvin vielä 4 treeniä ennen tuota oikeaa kevennystä 23.-26.12.

On se nyt jumalauta, kun tuli 2 viikkoa sairasteltua ja oltua kipeenä ja poissa salilta. Eilen pitkästä aikaa kävin treenailemassa, kun enää pieni yskä vaivasi. No nyt aamulla herätessäni armoton kurkkukipu ja nenä tukossa. Maailmanloppukaan ei nyt vituta näin paljoa :face:

"Tarviitko kuittia? Haluatko kuitin? Kuittia? Et tarvitse?" Haistakaa ny vittu palvelualan ihmiset. Jos asiakas haluaa kuitin vittu kahvista tai kahvista ja pullasta ni se varmaa kysyy sitä! Minkä takia jonku kahvin takia aina sitä kuittia työnnetää naamaa? Mä en käsitä. Kenen maailma on pilalla jos siltä menee 3e tililtä ja sillä ei oo kuittia todistaa sitä itelleen jälkikäteen että 'joo, ostin pullan :)'

Hulluja stna.

No sitte. Mutta kuitenki, mäki ostan vielä joku päivä kaljan ja pullan!

Back
Ylös Bottom