Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se ole koko Pakkiksen porukalle selvää mitä ennen maailmanloppua kuuluu perinteisesti tehdä. (+ :kippis1: =
)

Eiköhän se ole koko Pakkiksen porukalle selvää mitä ennen maailmanloppua kuuluu perinteisesti tehdä. (+ :kippis1: =
)
Haaveillaan yksin kaljasta ja panosta? Not bad. Sitten voi juuri ennen maailmanloppua vielä tulla kertomaan foorumille kuinka puutteessa on ja kuinka monta on ottanut sekä tietenkin aamukakan koostumuksen ja painon kahden desimaalin tarkkuudella.
Kukaan ei tunnu nukkuvan hyvin...
Mitähän tässä sitten keksisikään tehä ennen maailmanloppua... :evil:
Tämä minulla oli suunnitelmissakin. En kuitenkaan halua paljastaa vielä liikaa, etten pilaa perjantain yllätystä.
Minä olen nukkunu erittäin hyvin. Viimek yö 21:45 - 07:30. Ja sikeästi, koska taas heräsin "keskellä yötä" aivan kesken unien.
Poron postiin viitaten taidan panostaa nukkumiseen. Juopottelu ei huvita ja muihin activiteetteihin ei ole saumoja. Ja syön joka päivä maksalaatikkoa!
Laitatko rusinoita maksalaatikkoon ihan tuon "juhla" kunniaksi vai onko niitä aina siellä?
Kestääkö ihminen muka noin pitkiä unia? :O Niiku jossai 1800-luvun tiedeartikkelissa oli jotain tyyliin "kestääkö ihminen 50 kilometrin tuntinopeuden?"Sitä on vissiin liikkeellä. :jahas: Tuntuu, että koko viime yön olin taas jossain puoliunessa. Yhdet kymmenen tunnin unet ois kivat, kiitoooos.

Ratkaisu on puhelin hiljaseks? "Ei pysty ku nykyaika ja mä haluun olla tavotettavissa kokoajan" ?Huomenta, tuli sitte nukuttua vissiin kolme tuntia, kuolen... Kaveri päätti ilosesti alkaa yöllä jutustella mun kanssa tekstiviestein, ei sitte enää uni tullu :face:
väsyttää niin perkeleesti... en nukkunut varmaan ollenkaan kunhan pyörin sängyssä väsyneenä.
Vittu että nukutti hyvin! Pihalla näyttäs olevan hieno keli hiihtämiselle, mutta koska hiihtämistä niin kovasti vihaan niin en tietenkään hiihdä :D Salille lähen reenoomaan rintoo ja olokapäitä. Loppupäivä on sitte varmaan pelit.
Eikös Samboun pitänyt mennä jo nukkumaan? No, mitäs ehtooseen kuuluu sinne suunnalle?

'No sitte. Mutta kuitenki, mäki ostan vielä joku päivä kaljan ja pullan!