Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se nyt jumalauta, kun tuli 2 viikkoa sairasteltua ja oltua kipeenä ja poissa salilta. Eilen pitkästä aikaa kävin treenailemassa, kun enää pieni yskä vaivasi. No nyt aamulla herätessäni armoton kurkkukipu ja nenä tukossa. Maailmanloppukaan ei nyt vituta näin paljoa :face:

Tänä talvena tuntuu olevan liikkeellä kaikki mahdolliset rutot ja helvetin sitkeinä. Ihan paskaa, kun ei edes muista koska olisi ollut viimeksi niin paskassa kunnossa kuin nyt.

Tämä ois nyt sitten joululomalla tammikuun toiseen viikkoon asti ! Mitähän sitä keksis :rolleyes:

Tämä ois nyt sitten joululomalla tammikuun toiseen viikkoon asti ! Mitähän sitä keksis :rolleyes:

Mullaki alko loma tänään kuulkaas! :joulu1: Ja thyer on saanu näköjään vipit. :)

ja minähän joudun vielä perjantaihin asti sinnittelemään :( on tää epäreilua kun te tuutte kehuskeleen muille kuinka lomailette ja aikaa on niin paljon ettei tekemistä keksi :rolleyes:

Mulla on kuulkaas kesällä kesäloma.

Joo ja mun joululoma on palkaton :D ei paljon mieltä lämmitä!

ja minähän joudun vielä perjantaihin asti sinnittelemään :( on tää epäreilua kun te tuutte kehuskeleen muille kuinka lomailette ja aikaa on niin paljon ettei tekemistä keksi :rolleyes:

Joululomailu on yliarvostettua. Kolme päivää piisaa aivan hyvin.

Olen keksinyt hyvän pedagogisen toimintatavan lapsiin, jolla he näkevät toisesta ihmisestä lähestulkoon samantien, minkä kaltainen persoona hän on. Minun kohdalla tämä näkyy sillälailla että lyhyen vuoropuhelun jälkeen oppilas toteaa minun olevan "urpo".

Perjantaina optikolle ja tervariin, kroppa sanoo ittesä irti vähä joka suunnast :rolleyes:

Mulla taas on alahampaissa jotain vikaa, kun vihloo niin perkeleesti. Soittelin tänään terveyskeskukseen mutta ajat menee tosi pitkälle, yllätys yllätys. No huomenna uudestaan, pitää toivoo että löytyis joku peruutusaika :)

Tekis mieli leipoo jotain hyvää.. Tosin ite en sitä söis kirveelläkään, mutta silti. :joulu1:

E. Nyt alan tunkea tonttuhymiöitä joka paikkaan! Tykkäsitte tai ette.. :evil:

Tekis mieli leipoo jotain hyvää.. Tosin ite en sitä söis kirveelläkään, mutta silti. :joulu1:

E. Nyt alan tunkea tonttuhymiöitä joka paikkaan! Tykkäsitte tai ette.. :evil:

Mun tekis taas mieli syödä jotain hyvää, mutta en jaksa tehdä asian eteen yhtään mitään :D

Back
Ylös Bottom