Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt alan ymmärtää miksi teudella oli se R1.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, Ouluun. Tiiäkkö, niinku, tavallaan, Chicago, niinku, The Windy Apple? Ja Oulusa on tunnetusti aina niinku vastatuuli. Eli Suomen Chicagoon niinku. Tiiäkkö mikä on niinku Suomen Monaco? Niinku.

Eiks Lahti oo Suomen Chicago?!

Jaa katos mä käyn hitaalla. Ei se mitään. 100 lihapullaa valmiina, kauppaan jos läksis. Huomisen krapulasafkat valmiiksi. Ja paljon Muumilimsaa.

Varo ettet saa turpiis :p No ei, tervetuloo vaan :D

Thänks! Tää onkin vissiin kolmas kerta kun muutan Lahti-cityyn... :D Kumma kun sinne aina ajautuu. Mut eiköhän tämäkin ole vain väliaikaista, en mä siellä varmaan pitkään viihdy... ;)

Hmnta.[video]Dukatia[/video]
Oikeasti olihan tuo video nyt aivan kauhiaa kuraa. Ajetaa suoraa ja se oli siinä. Eihän se herättänyt edes mitään fiilistä!

Vrt. esim uusimpaan SuperDuken mainokseen, jotka kaikki on jo nähneet. Se herättää tunteita!

Eiks Lahti oo Suomen Chicago?!
Tässä käsityksessä olen elänyt..

Koska jonkun täytyy pitää yllä Lahden stereotypiaa: Haistakaa vittu ja menkää muualle.

Oikeesti mä oon kyllä aika lupsakka, eikä täällä ole hassumpi asua

Mä lähen nyt veivaan kädet punuppiin! Sen jälkeen laitan pesusta tulleen paidan päälle ja katson itseäni peilistä ja totean, "mulla on liian pieni paita päällä."

Oikeasti olihan tuo video nyt aivan kauhiaa kuraa. Ajetaa suoraa ja se oli siinä. Eihän se herättänyt edes mitään fiilistä!

Odotin itsekin koko ajan että milloin se mutkapätkä alkaa....eikä sitä sitten tullut:jahas:

Vrt. esim uusimpaan SuperDuken mainokseen, jotka kaikki on jo nähneet. Se herättää tunteita!

Tuosta Ducati videosta tuli sellainen haikea olo, mutta Kotarilla on kyllä aina ollut munakkaita mainoksia. Kuten edellisenkin Super Duken mainos:

Tässä ainakin musiikki on vitusti parempi kuin tuossa uudessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä ainakin musiikki on vitusti parempi kuin tuossa uudessa.
Pakko olla kyllä samaa mieltä ton musiikin suhteen. Konemusa ei ainakaan mun mielestä sovi tohon sitte yhtään. Metalli tuo sen voiman ja tehon tunteen :rock:

Tulin eilen hetkellisesti provosoiduksi ja ilmasin verbaalia vihamielisyyttä poliiseja kohtaan. Taas. Pyydän anteeks, unohtuu välillä, että plussat ylittää miinukset mitä tulee suomalaisen byrokratiayhteiskunnan tyhmyyteen.
:)

ps. Jostain alkoholimonopolista/hyvävelimeiningistä tms. oli juttua...

Back
Ylös Bottom