Mitä se nyt höpisee siellä? Ookko nää hukannut ne, kettu auttaa etsinnässä, mulla on tarkka vainu.Saispa lihakset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä se nyt höpisee siellä? Ookko nää hukannut ne, kettu auttaa etsinnässä, mulla on tarkka vainu.Saispa lihakset.
Saispa lihakset.
Mitä se nyt höpisee siellä? Ookko nää hukannut ne, kettu auttaa etsinnässä, mulla on tarkka vainu.
Tää on mun joka päivänen masennuksen aihe. Joskus tuntuu että oon kehittynyt mutta sitten tajuan taas todellisuuden ja vaivun masennukseen :D
No juu, ei oo vaan kauhian hyvä aamu ollu. Sää on perberistä. Tuli muuten ohjelmat! Kyllä se jonki verran muuttuu, pari oleellista pikkujuttua jotka räjäyttää pankin.. Saako niin nykyää ees sanoa? :D
Voin myös taas laulaa sulle :äänenavaus:Kettu pelastaa taas harmaata aamua :D
Saispa lihakset.
Mutta maanantai. En kestä. Onneks eilinen tuntui piiiiitkältä kun ei tehnyt MITÄÄN ja heräskin jo kasin jälkeen... Pikkusiivoiluja lukuunottamatta toimettomana. Vaan semmosia vartin rykäsyjä jossain välissä ku jaksoi nousta sohvalta. :DJa joo, välillä kuvittelee että muka jotain kehitystä ois jossain kohti. Sitten näkee jonku valokuvan itsestään ja toteaa, että ihan sama saakelin ruipelo ku aina ennenki.
Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"
Tänks.
Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"
Tänks.
Viikko alkaa erinomaisesti, kun käy koululla ja toteaa, ettei olekkaan luentoja. Noh, ei muuta kun takaisin himaan :dance:
Toi vaihto-opiskelu kuulostaa ihan helvetin rankalta :D. Olis pitäny itekin pyrkiä johonkin vaihtoon, nyt jälkeenpäin vähän harmittaa.