Yllättävän hyvää on yön pöydällä seissyt big mac ateria. No okei, perunat on vähän kehnon makusia.
Eikös mäkkärin hampurilaiset kestä monta kuukautta homehtumatta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yllättävän hyvää on yön pöydällä seissyt big mac ateria. No okei, perunat on vähän kehnon makusia.
Wohoo, saan tänään vihdoinkin langallisen netin toimimaan! 6 viikkoa siinä meni ja tää mobiilinetti alkaa jo tympiä:D
Maalaisjuntit saapuu pääkaupunkiin. Tapahtuu tänään kuten videolla.
Nössöilin vähän hackissa ja rankaisin itteäni sitte strip setillä reiden ojennuksissa, aikaa meni vajaa 6min. Ens viikolla vähän kevyempää, vaikkakin sarjamäärä nelinkertaistuu ja toistomäärä tuplaantuu mutta eipähän tartte kiskoa kaikkea failureen ja yli.Jos sekanen olotila on itseaiheutettua, niin ei tohdi. Vituttais narahtaa ratista vielä dagen efterin lisäks?Ei helvetti että on sekanen olo. Tohtiikohan tässä autoa ajaa?
Jos sekanen olotila on itseaiheutettua, niin ei tohdi. Vituttais narahtaa ratista vielä dagen efterin lisäks?
Mulla oli ihan samanlaisia joskus kun kupittelin reilummasti kuin nykyään, ei krapulaa vaan huimauksen kaltanen olo, kesti koko päivän muistaakseni.Ei kait tässä enää alkoholia ainakaan näy veressä, eikä mulla mitään varsinaisia oloja oo, mut sellanen vitun ihme pyörrytys. Aika ylivoimanen itseasiassa. KUKKUU!!
Kaverilta rupee ihan oikeesti sekoo kuuppa!
Mulla oli ihan samanlaisia joskus kun kupittelin reilummasti kuin nykyään, ei krapulaa vaan huimauksen kaltanen olo, kesti koko päivän muistaakseni.
Kupittelu on se, mitä pitää tehdä joka viikonloppu sellaisissa ruuhkaisissa paikoissa joissa musiikki on liian isolla ja valojen kytkennät on hoitanut joku värisokea Muhammed.Kupittelit? Mitä se on?
Asiaan: ennen oli kasari, sit oli ysäri. Mitäs sit tuli? Kyllä, 2000luku. Eli tusari? Tunari? Mikäs nyt on? Kypäri? Kymppäri? Kysäri? Täh?
Kupittelu on se, mitä pitää tehdä joka viikonloppu sellaisissa ruuhkaisissa paikoissa joissa musiikki on liian isolla ja valojen kytkennät on hoitanut joku värisokea Muhammed.