Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maca-jauhe on kyl hirveetä!!! Mun ruumiinlämpö nousi varmaan 50 asteeseen, posket helottaa kun jouluomenat. Ja se haisee ihan kissan kuselle.

Se kannattaa nauttia yhdessä MSM:n ja kreatiinin kanssa, niin makuelämys on taattu :kuola:. Palkkaristakin tulee muuten hyvää, kun kaikki em. jauhot heittää sen sekaan.

Arginiini on vielä pahempaa, kun MsM-jauho. Maca maistuu samalta, kun heittäis kourallisen multaa suuhun. Tarviikin kokeilla mixata noita joskus

Arginiini on vielä pahempaa, kun MsM-jauho. Maca maistuu samalta, kun heittäis kourallisen multaa suuhun. Tarviikin kokeilla mixata noita joskus

MsM on tosiaan herkkua, Arginiiniin verrattuna. L- Arginiinia tulee vedettyä silti, kun saahan sillä ainaki hyvän keston ja pumpin alapäähän. Ei siinä paskan maku silloin paljon haittaa.

Hitsin pitsit ku kiirettä pitää, onneksi vieraat tulee vasta tunnin päästä... Hyvä, että en oo pudottanut vielä yhtään kakkua lattialle tms. kiireessä hutiloiden. :) Nyt boolin tekoon.
Hermoilen omien tupareiden kanssa, ei oo kovin paljo kokemusta bileiden järjestämisestä...

Ei niitä kannata jännittää.. Aiva turhaa hösyämistä. Nyt muutama ruotsalainen ystävä mukaan ja baanalle..

Helvetistäkö ostatte tota arginiinia jauhotavarana? Kaikkialla nykyään vain kapseleita joissa on kilohinta senverran korkea että mielummin imisin jauheena.

Helvetistäkö ostatte tota arginiinia jauhotavarana? Kaikkialla nykyään vain kapseleita joissa on kilohinta senverran korkea että mielummin imisin jauheena.

Helvetistä sais varmaan halvalla, mut ite oon hommannu EBN:ltä jauheena. Sopuhintasta ja "toimivaa". Ei tosiaan kannata kapseleina köyhän ostella.
Nii ja näköjään fitnesstukullakin on Allmax:n vastaavaa.

Minulla on tapana sekoittaa poronsarvijauhetta palautusjuomaan. Olen ihmetellyt, miksi superfoodpiireissä ei puhuta mitään tästä vanhasta lappalaisesta superaineesta.

vihreä tee jauheena on kans aika kauhiaa..

Back
Ylös Bottom