Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiiä mut hampurilaisessa ei kyllä ollut juuri mitään vikaa. Tolkuttoman hyvää oli noinkin.

No niin, uudestaan huomenta! Jos vähän leipiä ja kaakaota naamariin, sitten hakemaan Galasy S3:sta jos vaikka olisi DNA:lla hyllyssä. Hiiii!

Onpa hieman outo olo, kun pisti piilarit päähän ensimmäistä kertaa sitten maanantain. :wtf:

Vois lähtiä merenrantaan etsimään sisäistä rauhaa, mutta tuskin sitä sieltä löytyy, kun sorsastajat ovat roskittaneet rantaa ilolla viimeiset pari viikkoa... :jahas:

Nyt on kyllä takki tyhjänä, niin henkisesti kuin fyysisesti. Ylitin silti taas itteni, eikä tartte miettiä jälkikäteen josko olis menny muutama toisto lisää eli niiltä osin fiilis on hyvä :) Nössöilin vähän hackissa ja rankaisin itteäni sitte strip setillä reiden ojennuksissa, aikaa meni vajaa 6min. Ens viikolla vähän kevyempää, vaikkakin sarjamäärä nelinkertaistuu ja toistomäärä tuplaantuu mutta eipähän tartte kiskoa kaikkea failureen ja yli.

Jos sekanen olotila on itseaiheutettua, niin ei tohdi. Vituttais narahtaa ratista vielä dagen efterin lisäks?

Ei kait tässä enää alkoholia ainakaan näy veressä, eikä mulla mitään varsinaisia oloja oo, mut sellanen vitun ihme pyörrytys. Aika ylivoimanen itseasiassa. KUKKUU!!

Kaverilta rupee ihan oikeesti sekoo kuuppa!

Ei kait tässä enää alkoholia ainakaan näy veressä, eikä mulla mitään varsinaisia oloja oo, mut sellanen vitun ihme pyörrytys. Aika ylivoimanen itseasiassa. KUKKUU!!

Kaverilta rupee ihan oikeesti sekoo kuuppa!
Mulla oli ihan samanlaisia joskus kun kupittelin reilummasti kuin nykyään, ei krapulaa vaan huimauksen kaltanen olo, kesti koko päivän muistaakseni.

Mulla oli ihan samanlaisia joskus kun kupittelin reilummasti kuin nykyään, ei krapulaa vaan huimauksen kaltanen olo, kesti koko päivän muistaakseni.

Kupittelit? Mitä se on?

Asiaan: ennen oli kasari, sit oli ysäri. Mitäs sit tuli? Kyllä, 2000luku. Eli tusari? Tunari? Mikäs nyt on? Kypäri? Kymppäri? Kysäri? Täh?

Kupittelit? Mitä se on?

Asiaan: ennen oli kasari, sit oli ysäri. Mitäs sit tuli? Kyllä, 2000luku. Eli tusari? Tunari? Mikäs nyt on? Kypäri? Kymppäri? Kysäri? Täh?
Kupittelu on se, mitä pitää tehdä joka viikonloppu sellaisissa ruuhkaisissa paikoissa joissa musiikki on liian isolla ja valojen kytkennät on hoitanut joku värisokea Muhammed.

Back
Ylös Bottom