Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Ei ne ulvo.

Semmosta, frendi pitää mykkäkoulua mulle. :D Se rupes kommentoimaan mun FB:n profiilisivulla jotain bändijuttuja ja käytti koko ajan CAPS LOCKIA tuodakseen asiaansa esille (turha asia muutenkin tulla vinkumaan ja pätemään). Pyysin rajoittamaan vähäsen ja nyt sitten kaupungilla ei enää moikkaa. :D Voi morjes.

T-Byrd mulla on samanlainen työkaveri joka lähettää emaileja tavarantoimittajille aina capslockki pohjassa. Eikä sellainen vanha akka usko edes minua, kun koetin sanoa sille, että tuo on epäkohteliasta.

Mulla on tänään niiiiiiiiiiiin pinkki paita että sen pinkimmäksi ei enää pääse; sain heti peukutuksia kun tulin offiicille:)

Wohoo, saan tänään vihdoinkin langallisen netin toimimaan! 6 viikkoa siinä meni ja tää mobiilinetti alkaa jo tympiä:D

Jotkut puhuu ketunkin "ulvonnasta", mutta käytännössä se vissiin on enemmänkin huutamista, haukkumista tai rääkymistä.

Aloitan nyt countdownin: 6 tuntia.

Tuli noista haukkumisista mieleen kaverin kellosammakot (en muista oliks ne just kellosellasia, mut kuitenki), jotka on hassuja elikoita. Koiraat alkaa himotuksissaan haukkua naaraille. Ääntä on kuvailtu sanoilla "kuin pystykorvan haukku metsän takaa" ja onpa ihmiset saaneet kerrostaloissa varoituksiakin "kun sun koirat haukkuu koko ajan". Erikoisia elikoita. Vuh vuh, sanoi sammakko.

Mulla alkaa muutto-operaatio lähestyä sitä pistettä, että lähes kaikki on laatikoissa. Elektroniikan purkaminen saa odottaa iltaan, se on ihan vihoviimeistä touhua. Vihaan johtoja. Epäsiistejä, ällöttäviä, joka paikassa roikkuvia, pölyä kerääviä paskiaisia. Miksei kaikki vois olla langatonta? :D

Elektroniikan purkaminen saa odottaa iltaan, se on ihan vihoviimeistä touhua. Vihaan johtoja. Epäsiistejä, ällöttäviä, joka paikassa roikkuvia, pölyä kerääviä paskiaisia. Miksei kaikki vois olla langatonta? :D

Imuroisit useammin. :D :dance2:

Miksei kaikki vois olla langatonta? :D
Kyllä mahtaa melko paljon saada jo langattomana :) Ja jos teet sen virheen, että mää nyt asennan näin väliaikaisesti niin se on aivan varmasti seuraavaan muuttoon asti sillain! Koska olen massipäälykäinen, niin paperilla homma näyttää siltä, että palkkasin sähköliikkeen tekemään kaikki johdotuksen nätisti. Oikeasti se saatto mennä erillailla :)

Kyllä mahtaa melko paljon saada jo langattomana :) Ja jos teet sen virheen, että mää nyt asennan näin väliaikaisesti niin se on aivan varmasti seuraavaan muuttoon asti sillain! Koska olen massipäälykäinen, niin paperilla homma näyttää siltä, että palkkasin sähköliikkeen tekemään kaikki johdotuksen nätisti. Oikeasti se saatto mennä erillailla :)

No niin saaki, mut mä haluisin KAIKEN langattomaksi. Telkkarit ja kaiuttimet ja koneet ja möh. Kaikki. Kiitos. Heti :D

Sun tarvii keksiä joku hyvä patentti millä se sähkö hyppää pistorasiasta ko. laitteisiin. Kerro mullekin sit.

Tai sitten pitäis olla jotain lähes ikuisuus-akkuja:D

- - - Updated - - -

^Ei ne ulvo.

Semmosta, frendi pitää mykkäkoulua mulle. :D Se rupes kommentoimaan mun FB:n profiilisivulla jotain bändijuttuja ja käytti koko ajan CAPS LOCKIA tuodakseen asiaansa esille (turha asia muutenkin tulla vinkumaan ja pätemään). Pyysin rajoittamaan vähäsen ja nyt sitten kaupungilla ei enää moikkaa. :D Voi morjes.

lol, serious shit :D

Mulla on nälkä enkä pääse vielä ruokatauolle. Pöh.

Back
Ylös Bottom