Murmelikin jo hereilläHuomenta kaikille. Kohta levolle rankan yövuoron jäljiltä :D
Mä oonkin aamuvirkku
Ei minnekkään levolle, vastahan sä heräsit! Ja sulle on töitä tänään tiedossa ;)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Murmelikin jo hereilläHuomenta kaikille. Kohta levolle rankan yövuoron jäljiltä :D
Ei minnekkään levolle, vastahan sä heräsit! Ja sulle on töitä tänään tiedossa ;)Mä olenkin unikeko ja sä ikiliikkuja :D Ja totta, vielä ois yks yöhuki.Mä oonkin aamuvirkkuEi minnekkään levolle, vastahan sä heräsit! Ja sulle on töitä tänään tiedossa ;)
Mä olenkin unikeko ja sä ikiliikkuja :D Ja totta, vielä ois yks yöhuki.
Kiireinen päivä siis tiedossa ;)Ikiliikkuja on siis keksitty.. Yöhukia ennen on vielä ne Arton kuvaushommelit, joten eläs unohda niitä ;)
Huomenta! Kohta maakuntia kohti ja huomenna toivon mukaan kesäautolla takaisin, mikäli vanhojen autonraatojen jumala suo sen herätä talvilevoltaan toivottuun tapaan.
Huomenta, koulussa tänään. Ei ole helppoa aikuisopiskelijan arki saati vkl.
Jaa mitäs sää opiskelet? Itelläkin on käyny jossain välissä mielessä että pitäiskö käydä suorittamassa ylempi tutkinto töiden ohella..?
Ammattikorkeassa toista tutkintoa.
Ihme mörönspermaa tunkee taas poskionteloiden perukoilta. Hyi helvete.

Mitäs Pyr0lle kuuluu?![]()
Mahtava keli, niin se aina piristää masentunutta lapinpoikaa. Pääsee taas kipiänä olon jälkeen salillekkin niin johan passaa!